4.8 5 0 90 90 Chocolate organic low fat milk. Excellent source of vitamin D and calcium.
  • 4.8 from
  • 90 Reviews

Reviews

9/25/2016
Quisiera que me dieran la oportunidad de probarlo .gracias
9/24/2016
Si es organico y bajo en grasa me encantaria probarlo para mi hija que le gusta mucho el sabor a chocolate
8/22/2016
La leche de chocolate Es la preferida de mis Hijos les encantara provarla y Lo mejor organica ya que como todos los papas siempre buscamos Lo mejor para nuestros Hijos.
8/12/2016
Interesante, me da curiosidad su sabor porque es orgánico, lo quisiera probar
8/11/2016
8/10/2016
Es orgánico y no he probado nada que sea orgánico y este es chocolate que tiene que saber riquísimo me gustaría probarlo
8/9/2016
Me encantaria probarlos para mis hijo y para toda la familia...se ve muy util para llevar a todas partes...saludable y de productos organicos
8/1/2016
No lo he probado me imagino que a de ser bueno por Q es organico, me gustaría recibir una prueba gratis.
7/1/2016
I wanted something for my kids something healthy and tasty. I feel like I found what I was looking for. Love to send this for lunch. I want my kids to try this so I can buy going forward.
6/13/2016
I have been looking for something that is healthy drink for my children and this would be great and they love chocolate
6/10/2016
I love chocolate milk and if it good for snacks much better. I would like to try this product.
5/15/2016
I love chocolate milk but have not tried an organic dairy product yet, would like a chance to try this please
4/15/2016
I hope you send me the free new product of Horizon organic chocolate milk too test it
4/11/2016
My kids love anything chocolate, I think they would love these. Would like to test them before I purchase.
4/11/2016
I would love to try this product looks ,Ike something my daughters would absolutely love for on the go!

Q & A

Similar products