4.7 5 0 195 195 Creates sultry, touchably soft, tempting hair by softening the texture of hair strands.
  • 4.7 from
  • 195 Reviews

Reviews

9/19/2016
I have not tried this product yet but would love to have the opportunity.
9/17/2016
Eh escuchado mucho sobre esta marca! Dicen los comentarios de conocidos que es muy buena..la verdad me encantaría probar, pero cada que veo el precio se me hace muy Caro.. Y no se si realmente funciona bien para mi. Si pudieran mandarme muestras de este producto. Así no me pasaría ir a comprarlo en la tienda.. Mil grasias.
9/7/2016
I would love to try this product! I enjoy using OGX products on my hair but hace yet to try this. My hair is thick, coats, and naturally wavy. It also can get very knotty, would love to see if this helps!
9/7/2016
I would love to try Tsubaki Blossom Shampoo. Home Tester Club, please consider me to test this shampoo, I've been looking for a product to treat my dry, dull, coarse, hair that's unmanageable and nothing that i've been using has worked.
8/28/2016
Me gustaría probar este producto si son tan amables
8/27/2016
I have not tried this product yet but plan to. I have read the comments about the OGX Sensually Soft Tsubaki Blossom Shampoo and they are all good.
8/24/2016
He visto mucho este producto pero aun no lo he utilizado, me encantaría probar su efectivudad ya que mi cabello serīa un buen recipiente para mejorar. Gracias
8/18/2016
U do el de coco y es muy bueno quisiera probation este
8/15/2016
Me gustaría probarlo para ver si es apto para mi cabello..
8/15/2016
Me gustaria provar este shampoo en mis Hijas con esta nueva aroma que se ve que Es mas suave ya Han usado de esta marca pero no de esta nueva aroma .
8/15/2016
Ese aroma de blosoom a mi me encanta y en el shampoo más todavía yo lo quiero probar
8/14/2016
Would love to try this product.. I've heard good things about it.. I have a hard time finding shampoo thats right for my hair..
8/14/2016
Me gustaria probarlo se ve muy bueno se veria hermoso
8/10/2016
Me han dicho que esta marca es muy buena y que el olor es rico , cuando tenga la oportunidad de probarlo les informaré.
8/8/2016
i have heard that this works really good so i would be honored to try this im always looking for a new shampoo for my hair and my daughters

Q & A

Similar products