4.6 5 0 122 122 AXE Excite Body Wash para hombres destaca una fragancia amaderada con una mezcla aromática de coco, avellana y caramelo. La rica espuma y fragancia vigorizante llevan a su ducha al siguiente nivel. Para sentirse cómodo durante todo el día, puede combinar AX Excite Body Wash con otros productos AXE Excite, que incluyen la fragancia diaria, el desodorante en barra o antitranspirante en barra.
Axe Revitalizing Shower Gel - Excite
  • 4.6 De
  • 122 Reseñas

05/04/2017
I've always loved Axe's every since these products can out . An i would like to try this product out.
17/03/2017
I always use AXE body wash and I really love it. Would love to try this scent.
04/03/2017
I love Axe Body Wash and normally use Phoenix. I would be interested in trying this scent.
01/03/2017
My boys love this product, would recommend others to try this.
25/02/2017
Both my son's love Axe products. They have a few favorite scents but love them all.
24/02/2017
AXE is well reputed company nd i must sure it works good for my hubby ..i wanna try it sample
21/02/2017
I would love to try this product already love many of their stuff
20/02/2017
no i have but i have hear great thing about itand would like to try it
20/02/2017
Wow love to try axe body wash. Products with nice scent I'm up for the challenge
19/02/2017
he usado esta marca y la verdad me encanta sobre todo sus aromas, pero no he probado el body wash solo el antitranspirante en spray. me parece un excelente producto
19/02/2017
Escuche hablar de el nuevo axe y seria un placer poder darselo a mi marido para probarlo y asi podria opinar sobre el
18/02/2017
My son really likes the Axe products I try to purchase them in sets for him they have a nice clean scent.
18/02/2017
I would love to try this product out on my husband please I have not seen this products anywhere
16/02/2017
Sounds very interesting. Working a farm may make this product worthwhile to buy
16/02/2017
Axe para. mi es bueno pero. quiero probarlo antes de comprar

P y R