Ben & Jerry's Moo-Phoria Ijs Chocolate Cookie Dough 465 ml

4,4 5 0 30 30 Ben & Jerry's Moophoria Chocolate Cookie Dough is light chocolade-ijs met stukjes cookie dough en brokken chocolade. <ul> <li>Overheerlijk chocolade-ijs, ga je gang, grab a spoon and start diggin' </li> <li> Diervriendelijke eieren van vrije uitloop </li> <li> Fair Trade keurmerk </li> <li> Caring Dairy </li> <li> Milieuvriendelijk verpakt </li> </ul>
Ben & Jerry's Moo-Phoria Ijs Chocolate Cookie Dough 465 ml

Reviews

08/06/2021
Lekker
Laag in calorieën, minder suiker en toch super lekker. Ook valt de ijs minder zwaar dan de gewone ijs van ben en jerry. Ik zou dit zeker opnieuw kopen en aanbevelen.
05/06/2021
Favoriete B&J
Sinds kort mijn favoriete Ben & Jerry. Ik wil geen ander, en hij is ook nog eens lager in calorieën. Daarvoor ga ik hem zeker niet laten!!!!
05/06/2021
Lekker
Deze ijs is nog steeds super lekker en minder calorieën . Wat wil je nog meer . Handige pot waar je kan uit eten en wegstoppen wanneer je niet meer wilt
04/06/2021
Lekker
Lekker zoals we gewoon zijn van ben en jerry
04/06/2021
Heerlijk
Heerlijke combinatie van de 2 vorige smaken! Gaf een minder zwaar gevoel dan anders. Luchtig en smaakvol
03/06/2021
Mmm
Zeer lekker ijs ik ben zelf een zeer grootte fan van het merk en smaakt geen verschil in smaak vergeleken met de gewone versie.
03/06/2021
Goed!
Zeer lekker ijs met weinig calorieën, qua structuur wel anders dan normaal ijs maar zeker niet slechter daarvoor!
Aangenaam verrast
Zeer lekker. Lager in calorieën dan het meeste dat je ziet in de supermarkt.
Lekker
Het is heel lekker! Smaakt goed in de zomer. Ook makkelijke verpakking, je kan een beetje eten en dan de ‘doos’ weer sluiten en in de vriezer plaatsen. Ik raad het zeker aan!
Mmmmm
Wat een aangename smaak. Heerlijk genieten na een volle dag werken met het heen en weer lopen in de verzorging. Ook de jongste is er volledig zot van
01/06/2021
Vind deze best wel lekker
Ik proef wel een verschil met de andere cookie doogd
Kei lekker
Smaakt overheerlijk echt een genot in je mond. Smelt niet te snel maar blijft ook niet te lang steenhard kortom een culinair genot.
Ben&Jerry
Mijn all-time favorite blijft cookie dough met vanille ijs. Maar deze tub kon me zeker ook bekoren omdat het de Light versie is. Ik was aangenaam verrast dat ik amper een smaakverschil proefde. Jammer genoeg ben ik niet zo'n fan van chocoladeijs, vandaar de 3 sterren. Als je hier van houdt is een het aanrader!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord