4,5 5 0 87 87 Augmentez considérablement le volume de vos cils en les séparant pour qu’ils soient irrésistiblement souples et aériens, couche après couche.
Maybelline New York Total Temptation Mascara Lavable
  • 87 Critiques

Critiques

05-03-2018
I've been looking for a new mascara. I have tried other Maybelline product's in the past. Would love the opportunity to try this one. Thanks
05-03-2018
J'aimerais bien l'essayer, le mien est expiré et aimerait en essayer un nouveau. Merci
04-03-2018
Nouveau mascaras,Cool Jaimerais beaucoup l'essayer,vue quil est faite par MAYBELLINE🤞
03-03-2018
J aimerait bien essayée ce produit je ne suis pas une fan des faux cils alors je pourais remédier a mon problème de longueurs avec le mascara Total Temptation..
02-03-2018
Looks like a winner so I will definitely look for it.
02-03-2018
Bonjour, je n'ai jamais ulisé votre produit j'aimerais bien l'essayer. Merci
02-03-2018
Bonjour, je n'ai jamais essayé ce produit et j'aimerais bien le faire Merci
02-03-2018
Ma femme n'a pas essayer encore mais elle aimerai ses sur
02-03-2018
I have not tried this product, but am interested in it.
02-03-2018
i love Maybell products can't wait to try this one. i trust this company bren using there products for year. must check it out.
02-03-2018
No I have not tried this product yet but I would absolutely love the opportunity to!!
02-03-2018
No I have not tried Maybelline Total Temptation Washable.Mascara but I would absolutely love to try this new product.
02-03-2018
No I have not tried this product I would love to try this product out
02-03-2018
No I have not tried this product I have sensitive eyes would love to try first
02-03-2018
I use mascara everyday. Definitely, I love to try out this Maybelline New York Total Temptation Washable Mascara. So many kinds out there, not all work great. What I need is the volume kind but not stick together on my lashes so this sounds just the one I love to wear, bold volume soft separated fluffy coat after coat..wooow creamy whipped formula enriched with coconut extract must be good on my lashes! Love to try -Thank you!

Produits semblables