Ben & Jerry's Moo-Phoria Ijs Chocolate Cookie Dough 465 ml

4,4 5 0 30 30 Ben & Jerry's Moophoria Chocolate Cookie Dough is light chocolade-ijs met stukjes cookie dough en brokken chocolade. <ul> <li>Overheerlijk chocolade-ijs, ga je gang, grab a spoon and start diggin' </li> <li> Diervriendelijke eieren van vrije uitloop </li> <li> Fair Trade keurmerk </li> <li> Caring Dairy </li> <li> Milieuvriendelijk verpakt </li> </ul>
Ben & Jerry's Moo-Phoria Ijs Chocolate Cookie Dough 465 ml

Reviews

10/11/2021
zeer lekker
Dit ijs is zeer lekker en heel wat minder caloriën dan de normale ben en jerry's. Wel jammer dat het zo'n grote verpakking is. Ideaal zou zijn moesten ze dit per 100 ml verkopen. Ook vind ik het wat aan de dure kant
15/08/2021
Jerry Nelly ijs
Mijn dochter is er helemaal gek van. Vind het wel iets duur
14/07/2021
Chocolade coocki do
Verpakking spreekt aan voor groot en klein met die felle kleuren en voor kleinzoontje met de koe erop Ook de smaak vonden we heel lekker ... lekker vol van smaak Zou het zeker aanrader en zou tof zijn in kleinere porties voor de kindjes .
09/07/2021
Smeuïg
Lekker vol van smaak. Smeuïg en aangename textuur. Meer van dat !
09/07/2021
Heerlijk
Mmmm zo heerlijk als die kleine stukjes deeg op je tong smelten en zich mengen met het ijs zalig lekker
08/07/2021
Heel lekker, zal het in de toekomst nog zeker kopen.
Heel lekker product
Echt heel lekker Ik ga het zeker nog eens kopen
Megalekker
Super,crimineel lekker,voor herhaling vatbaar,is sneller uit de diepvries dan erin
Not so guilty pleasure
Dit ijsje is top! Hierdoor kan je echte Ben & Jerry's eten zonder je schuldig te voelen. Zeker een grote aanrader.
26/06/2021
Super lekker
Heel lekker, weinig calorieën... echt een aanrader
22/06/2021
Heerlijk lekker!!
Is echt heel heerlijk... kids zijn er ook zot van.
13/06/2021
Ijs
Ben en Jerry maakt lekker ijs en deze is gecombineerd met zowel chocolade en koekjes, wie wil dit nu niet? Heerlijk met dit warme weer. En af en toe, gun het jezelf. Het is heerlijk
11/06/2021
Betere varianten, maar zo lekker!
Ik heb al meerder low calorie ijsjes uitgeprobeerd en deze zit niet bij de categorie minste calorieën, maar is wel echt superlekker! Zeker een aanrader dus voor af en toe! Ik ben fan!
10/06/2021
Lekker
Is even lekker als de gewone Ben en Jerry's en met minder calorieën 😉. Dus beter voor de lijn. Deze wordt nu meer gekocht dan de gewone
10/06/2021
Heerlijk
Voor de eerste keer mee gebracht, na de heerlijke reclame had ik er zin in. Wat smelt het op de tong, de heerlijke zachte stukjes cookies, de krokante stukjes chocolade en vanille smaak. Heerlijk dessert zowel in de zomer als winter tijd.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord