Nivea lingettes démaquillantes biodégradables

Nivea lingettes démaquillantes biodégradables

08-11-2022
Nivea make up remover doekjes
Zeer tevreden van de doekjes ik kan er mijn make up afhalen met 1 doekje . Ze zijn ook niet te nat . Nadien ga ik nog eens over mijn hele gezicht het doekje is zo zacht en ruikt ook nog eens lekker
08-11-2022
De doekjes ruiken zeer goed
Deze doekjes ruiken zeer goed, ze voelen zacht op je huid. Ze hebben de structuur van een gewoone natte doekjes. Voor het ontsminken zelf zijn ze gemaklijk in gebruik, maar als je waterproef make-up gebruikt zijn deze niet handig.
Onaangenaam
Ik was eerst heel enthousiast omdat ik het idee wel leuk en handig vind. Toen ik het doekje uit het pakje haalde was het goed vochtig en zag het er ok uit. Eenmaal ik het aanbracht op mijn ogen begon mijn huid heel erg te pieken. Mijn huid is re gevoelig voor dit product. Ik zal het dan ook niet opnieuw proberen.
Lekkere geur
De doekjes hebben de typische Nivea geur. Ze zijn ook goed om waterproof make-up te reinigen. De doekjes zijn juist nat genoeg. Ik ben tevreden.
Doet wat het moet doen.
Biologisch afbreekbaar.. dat klinkt om te beginnen al top natuurlijk.. Ik ben zeer tevreden over de doekjes. Ze ruiken niet te sterk, maar gewoon lekker. De make up gaat goed af, en ik heb GEEN trekkerig gevoel achteraf, speciaal geen gezicht crème gebruikt om het resultaat goed te kunnen beoordelen en ook naar de ochtend toe had ik geen last van een droge huid hierdoor. Ze zijn mijn favoriete doekjes op dit moment.
08-11-2022
Dit is echt een aanrader!
De nivea make up remover doekjes doen echt hun werk! Je krijgt je make up goed verwijderd door deze doekjes! Ik vind dit echt een aanrader!
08-11-2022
Heel verfrissend en super lekkere geur.
De doekjes ruiken super lekker en buiten dat ze je make up verwijderen, zijn ze lekker verfrissend.
Make up doekjes
Ik vindt het een geweldig product reinigt grondig al je make up en ruikt zalig . Wat wil je nog meer . Ik vindt het een echte aanrader.
Niet zo aangenaam
Opzich verwijderen ze de make-up, maar de make-up verwijderd niet zo vlot als verwacht. Buiten dat hebben de doekjes niet zo een aangename geur, vrij chemisch. Het positieve aan deze doekjes is dat ze wel goed zijn van dikte en stevigheid
Ongeloofwaardig goed
Na eerste keer uittesten vond ik dat het een zeer zachte textuur heeft wat ik zeer belangrijk vind een aangenaam geurtje en neemt alle make up effectief af geen maskara of lipstift nog over dit blijf ik zeker verder gebruiken en ook nog milieuvriendelijk wat wil je nog meer
08-11-2022
Goed maar onaangename sterke geur
De doekjes zijn goed in afnemen van gezichtsmakeup en zijn verfrissend. Mascara gaat er iets minder goed mee af. Enkel hebben ze een sterke en naar mijn mening onaangename geur.
08-11-2022
Werken goed en zacht voor de huid
Leuk product, werken zoals het zou moeten en zacht voor de huid
18-01-2023
Werkt met een paar keer wrijven
Deze doekjes werken zeker. Enkel niet vanaf de eerste veeg. Je moet meerdere malen wrijven, waardoor mijn gevoelige huid durft te reageren. Zeker aan de slapen, durft er roodheid voordoen. Goede doekjes als je een betere huid hebt dan mij.
20-12-2022
Excelent
J'aime bien c'est lingettes démaquillante elles sont super douces et laisse la peau nettoyée et hydratée. Moi en principe je ne suis pas trop lingettes mais là le résultat est juste encourageant. Je recommande pour les personnes qui préfèrent se démaquiller sans avoir un aspect de sécheresse.