De Home Tester Club is een online community waarin shoppers producten testen en hun ervaringen delen, zodat andere shoppers een beter geïnformeerde keuze kunnen maken. Er zijn nu al duizenden reviews beschikbaar en door onderdeel te worden van de club, kom je in aanmerking voor deelname aan producttesten die direct bij je worden thuisbezorgd.

Deelname aan de club is gratis. Het enige wat wij vragen is dat je ten alle tijden eerlijk bent. Vind je die nieuwe shampoo geweldig? Ben je geen fan van de nieuwe koekjes? Laat het ons weten. Home Tester Club zal je reviews nooit filteren. Het delen van je ervaringen zal andere potentiele kopers helpen de juiste keuze te maken.

Toonaangevende merken gebruiken deze feedback om betere producten te ontwikkelen voor kopers zoals jij. Niets is zo belangrijk als de ongefilterde mening van de consument.
Om een gratis Home Tester Club account aan te maken, klik je op “Meld je nu aan”. Na het invullen van je gegevens en het beantwoorden van een aantal vragen, ben je bij de club aangemeld!
De Home Tester Club is beschikbaar in Australië, Nieuw-Zeeland, Brazilië, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Maleisië, Singapore, Filippijnen, Thailand, Hong Kong, Taiwan, Vietnam, Japan, Zuid-Afrika, VS, VK, Italië, Spanje, Portugal, Nederland, België, Duitsland, Zwitserland en Mexico. We breiden constant uit en we hopen dan ook dat de club zeer binnenkort op je huidige locatie beschikbaar is.
Omdat onze leden altijd hun eerlijke mening en reviews delen, is de Home Tester Club de beste online community voor onafhankelijke beoordelingen van consumentenproducten!
Het testen van producten is wat de Home Tester Club zo spannend maakt. Ga naar de TEST sectie van onze website als je geïnteresseerd bent in deelname en om je te registeren voor de beschikbare producttesten.

Om ervoor zorg te dragen dat de producten bij de juiste doelgroep terecht komen, vragen we je een vragenlijst in te vullen voor pre kwalificatie tijdens de registratie van een producttest. Op deze manier kan ons team bepalen of je tot de doelgroep van deze specifieke test behoort. We willen bijvoorbeeld geen hondenvoer sturen naar leden zonder huisdieren!

Geef niet op als er geen geschikte testen beschikbaar zijn! We zijn constant opzoek zijn naar testers en sturen regelmatig uitnodigingen per email. Hou je email en de TEST pagina dus goed in de gaten.

Wanneer je je aanmeldt als lid, zullen wij je een aantal vragen stellen om je consumentenprofiel te bepalen. Deze informatie en de pre kwalificatie vragen (specifiek per producttest) bepalen uiteindelijk welke leden in aanmerking komen voor het testen van een product.

Home Tester Club punten en badges zijn ook onderdeel van het selectieproces. Lees hieronder meer over Home Tester Club punten.
We willen je alleen producten sturen die voor jou relevant zijn. Wanneer je je profiel volledig invult en je registreert voor de producttest waarin je geïnteresseerd bent, zal ons team bepalen of je binnen de doelgroep past.
We zullen je binnen 1-2 weken na registratie en pre kwalificatie informeren per email of je als deelnemer bent geselecteerd.
Gefeliciteerd! Producten worden over het algemeen 1-3 weken na deelnamebevestiging bezorgd. Hou de Home Tester Club emails in de gaten voor nadere informatie.

Als je 3 weken na de bevestiging van je deelname het product nog niet hebt ontvangen, doe dan het volgende:
  • Log in op je Home Tester Club account en ga naar je dashboard door rechts bovenaan op je naam te klikken. Check of het adres in je profiel juist is en pas dit aan als dit niet zo is. Stuur hierna het Home Tester Club team een email om te zien of zij de zending kunnen aanpassen.
  • Check bij de bezorgdienst of de zending vertraagd is, als het bij ons bekende adres juist is.
  • Als dit alles in orde lijkt te zijn, kan het helaas zo zijn dat de zending is kwijt geraakt. Stuur het Home Tester Club team een email, als je na 3 weken nog steeds niets hebt ontvangen.
  • Check de bijgevoegde flyer in je pakket en lees de instructies voor de producttest goed. Over het algemeen dien je te starten met de test zodra je het product hebt ontvangen. Je ontvangt een email van het Home Tester Club team zodra het productonderzoek gereed is, zodat je je feedback over het product met iedereen kan delen!

Tip voor testers: Maak een foto of video review van je testervaring! Als je dit upload als onderdeel van je producttest, kun je Home Tester Club punten verdienen. We willen je ook vragen deze content te delen op de Home Tester Club Facebook pagina en op je Instagram. Volg ons en tag ons met #HomeTesterClub en misschien wordt jouw content uitgelicht of win je een prijs!
    Het liefst zouden we al onze leden mee laten doen aan elke beschikbare producttest. We hebben echter een enorme community en een beperkt aantal testproducten. Je maakt meer kans om als deelnemer te worden geselecteerd als je profiel volledig is ingevuld en je je registreert zodra je de uitnodiging krijgt.

Als je voor een bepaald product een review achter wilt laten, kun je via zoekfunctie op Home Tester Club uitvinden of we een productpagina voor dit type product hebben. Als er een pagina voor dit product bestaat, ben je meer dan welkom om een review achter te laten. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met het team, zodat het product aan de website kan worden toegevoegd.
    Bij de Home Tester Club zijn we trots op onze eerlijkheid en authenticiteit. Negatieve reviews hebben geen invloed op het in aanmerking komen voor toekomstige producttesten. Negatieve reviews, zijn eerlijke reviews! We willen je oprechte mening horen over de producten die voor jou belangrijk zijn. Als je feedback geen ongepast of beledigend taalgebruik bevat, zal dit nooit negatieve effecten hebben op je eventuele selectie voor producttesten.

We hebben oprechte reviews nodig om shoppers te helpen de juiste producten te kiezen. Als een product je niet bevalt, willen we dit graag weten!
    We willen je aanmoedigen om foto’s en video’s van je testervaring te delen! Hiermee kun je punten verdienen en de status van je lidmaatschap verbeteren.

Heb je recentelijk een product uitgeprobeerd en ben je hier helemaal wild van? Als het product op onze website staat en je wilt een foto of video review achterlaten, klik dan op Foto uploaden/video opnemen onderaan de afbeelding van het product en volg de instructies.

Ben je geselecteerd voor een producttest van de Home Tester Club? Je zal gevraagd worden om een eventuele foto of video review achter te laten, na het voltooien van het productonderzoek. Je kan dit tijdens het productonderzoek ook vinden als een onvoltooide taak op het dashboard van je account.
    We zijn blij dat je het vraagt! Hier zijn enkele tips om je bijdrage te verbeteren:
  • Gebruik voldoende licht - We willen dat jij en het testproduct zo goed mogelijk in beeld komen. Vind een ruimte in je huis met voldoende natuurlijk licht of zorg voor extra lichtbronnen.
  • Laat ons de verpakking zien – Hou de verpakking van het product omhoog tijdens je review! We willen je zien met het product, als je je ervaringen met ons deelt.
  • Film op een rustige locatie – Probeer omgevingsgeluiden te beperken. Vind een ruimte waar het stil is en waar je ongestoord kunt filmen. Probeer luidruchtige apparatuur zoals bijvoorbeeld een airco of ventilator uit te schakelen.

Met deze tips, kan je content voor de Home Tester Club misschien zelfs in de prijzen vallen!
  • Om zorg te dragen dat alle content relevant en geschikt is voor het product, beoordeelt het Home Tester Club team alle geüploade foto’s en video’s. Als je content is goedgekeurd, is deze na een aantal dagen te zien op de website.
    De achtergelaten reviews op Home Tester Club zijn van leden die een product onafhankelijk hebben uitgeprobeerd of als onderdeel van één van onze producttesten. Daarnaast, kunnen alleen geverifieerde leden van de Home Tester Club een review achter laten op de website.

Je kunt de reviews als volgt sorteren in het filtermenu op de productpagina:
  • Thuis Getest (Lid heeft het product gratis ontvangen als onderdeel van een Home Tester Club producttest)
  • Ik Heb Dit Uitgeprobeerd (Lid heeft het product onafhankelijk uitgeprobeerd)
  • Beoordeling
  • Datum
  • Home Tester Club Points, Badges & Competitions

Onze leden verdienen punten met hun bijdrage aan de Home Tester Club. Dit is inclusief het achterlaten van reviews en reacties, het voltooien van productonderzoeken, deelname aan producttesten, het uploaden van foto’s en video’s en meer. Ondanks dat Home Tester Club punten geen geldwaarde hebben, hebben ze wel voordelen.
    Elke maand nodigen we onze meest actieve leden uit om deel te nemen aan bonus Home Tester Club onderzoeken, waarin zij gratis producten toegezonden krijgen. We noemen dit ook wel het “Top Bijdragers Programma”. Per land worden de 20 leden met de meeste punten uitgenodigd voor deze exclusieve testen!

Daarnaast nemen wij het aantal punten van leden in overweging tijdens de selectieprocedure voor onze producttesten. Nadat je je interesse voor een producttest hebt aangegeven, bekijkt het Home Tester Club team eerst alle reacties en worden daarna de leden geselecteerd die binnen de doelgroep van de test vallen. Als er te veel kwalificerende leden zijn, geeft het aantal punten over het algemeen de doorslag. Dit betekent dus dat het waarschijnlijker is dat je als deelnemer voor een gratis test wordt geselecteerd, als je een hoog aantal punten hebt.
    Als je al een tijdje lid bent, is het je misschien opgevallen dat je punten recentelijk zijn veranderd. Misschien was het je nog niet eens opgevallen dat je Home Tester Club punten hebt verzameld. We hebben de puntenwaarde van de verschillende activiteiten iets veranderd om ervoor zorg te dragen dat onze actieve leden worden beloond voor hun bijdrage aan onze website en community. We willen ook dat alle leden een eerlijke kans krijgen voor het gratis ontvangen van producten om te testen.
    Badges symboliseren je bijdrage aan de Home Tester Club. Om te zien welke badges je al hebt en welke je nog kunt verdienen, ga je naar je account dashboard en klik je op “Mijn Badges”. Hier kun je ook handige tips vinden om je badges te levelen van brons naar zilver en van zilver naar goud.
    Hoe actiever je bent op onze website, hoe meer punten je verdient! Hieronder vind je een lijst met activiteiten waarmee je Home Tester Club punten kunt verdienen:
  • Vul je profiel volledig in
  • Registreer je voor een producttest
  • Voltooi een productonderzoek
  • Laat een review achter over een product op Home Tester Club
  • Post een bericht over een product in de Q&A sectie
  • Beantwoord een post in de Q&A sectie
  • Upload een foto van je testervaring
  • Upload een video review van je ervaringen tijdens een producttest
  • Home Tester Club houd je persoonlijke informatie zoals je volledige naam, adres en email adres ten alle tijden privé en deelt dit met niemand buiten The Brand Power Company, tenzij je aangeeft dit te willen delen met de andere leden. Over het algemeen zijn alleen je naam en regio zichtbaar op onze website. Als je een product test, kunnen je reacties gedeeld worden met het merk en eigenaar van het product. Zie ons Privacy Beleid voor meer informatie hierover.
    Ja, je kunt je Home Tester Club account linken aan je bestaande Facebook account. Ga naar je dashboard door rechtsboven op je naam te klikken en ga vervolgens naar instellingen. Schakel de Facebook connectie in bij je social media-instellingen en sla je wijzigingen op.
    Je bent meer dan welkom om mee te doen zonder het gebruik van social media, echter moedigen sommige van onze testen je aan om je ervaringen te delen op je social media-accounts.
    Het is essentieel voor de selectieprocedure van de testen en het verzenden van de producten, dat je contactinformatie altijd up to date is. Zonder deze informatie kunnen we je geen gratis producten toezenden.

Om je contactinformatie te changen, ga je naar je dashboard door rechtsboven op je naam te klikken en kies je instellingen. Sla je wijzingen altijd op.
    Zorg dat je gebruikersnaam (bijv. emailadres) en wachtwoord juist zijn. Als je hierna nog steeds niet kunt inloggen, probeer dan je wachtwoord te resetten door het emailadres dat je hebt opgegeven tijdens het aanmaken van je Home Tester Club account, in te voeren. Wij zullen je een email sturen met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
    Het spijt ons dat je niet langer onderdeel wilt zijn van de club. Klik Hier om je account te verwijderen.