Andrélon Classic Perfecte Krul Shampoo

5 5 0 1 1 Andrélon Classic Perfecte Krul Shampoo reinigt het haar en is speciaal ontwikkeld voor de intensieve verzorging van krullend haar. Andrélon Classic Perfecte Krul Shampoo, verrijkt met arganolie, accentueert de kracht van je krullen. Met Andrélon Classic Perfecte Krul worden je krullen weer makkelijk handelbaar en voelen ze zacht, flexibel en veerkrachtig aan. Het resultaat is een perfecte bos krullen
Andrélon Classic Perfecte Krul Shampoo

Reviews

22-04-2022
Zeer mooie en krullen met volume.
Mijn dochter heeft prachtige krullen van der eigen. En we zochten al een tijd naar een goeie shampoo en gelijk de crèmespoeling met geluk vonden we deze in de aanbieding want ja als je niet weet of iets goed is dan betaal je eerst liever wat minder. En viel op dat haar krullen weer super mooi waren geen pluizige boel meer en door gelijk erna de hele serie hiervan te kopen is ze nu elke dag zo klaar met haar mooie haar in model te brengen. Dit is natuurlijk een heel bekend merk dus je verwachtingen zijn dan wel hoog maar voor deze prijs hoef je het zeker niet te laten. Ik zou dit zeker aanraden aan iemand met krullen. En wij blijven het gewoon kopen. Ik heb self slag in mijn haar en heb het ook weleens gebruikt en het ruikt ook zo lekker. Dat vind ik namelijk ook heel erg belangrijk aan een shampoo. Eerste wat je doet in de winkel is ruiken. Dus 5 sterren. Zeer verdiend.

Vraag & Antwoord

Laden...