Colgate Max White Ultimate Catalyst Tandpasta

Colgate Max White Ultimate Catalyst Tandpasta

Reviews

06-11-2022
Hele vieze smaak en een blekige geur
Niet mijn ding ik vond het een vieze smaak en bleef super lang
06-11-2022
verwijdert veel aanslag
prima tandpasta, smaakt goed. tanden worden zichtbaar witter maar de ergste aanslag verdwijnt niet
Schoon, maar niet witter
Lekkere smaak en maakt mijn tanden schoon, maar maakt mij tanden in 2 weken niet merkbaar witter.
Een fijne tandpasta
Een fijne tandpasta, alleen vind ik het erg jammer dat de frisheid maar voor korte duur is.
05-11-2022
Is in gebruik top. Niet te scherp
Prettig in gebruik en niet heel scherpe smaak . Help tegen oppervlakte vlekjes
Snelle effectieve fijne substantie
Colgate Max White Ultimate Catalyst Tandpasta, is een super fijne substantie, werkt snel en effectief binnen de eerste keer poetsen en de tweede dag zie je direct verschil en dit wordt bij twee maal gebruik per dag twee weken lang (geadviseerd) inmiddels verblinden we mensen zo wit zijn onze tanden geworden van deze pasta De substantie van de tandpasta lijkt heel dik wanneer je hem op de borstel doet, maar bruist uit elkaar zodra je begint te poetsen wat super fijn is aan deze tandpasta! Ook de smaak is fijn en de pasta blijft je uren lang verfrissende adem en tanden geven Ik zou zeker deze tandpasta adviseren het is alleen al een prachtig cadeau om te krijgen of geven op de manier waarop het verpakt is Heb je een date of sollicitatie of fotoshoot is deze pasta zeker weten de snelste effectiefste en langverfrissende pasta ooit, sterker nog ik stap over na deze pasta!
04-11-2022
Echte aanrader Echt super fijne tandpasta Mooie witte tanden erdoor gekregen
04-11-2022
Goede tandpasta met een fris resultaat
Fijne tandpasta met een zachte dropsmaak als ondertoon. De mooie verpakking staat ook tot zijn recht
Lekkere frisse tandpasta
Frisse tandpasta die je dagelijks kunt gebruiken. Voor het hele gezin.
Super fijne tandpasta
Hele fijne tandpasta die te gebruiken is door het hele gezin
Gaat wel
Als koffiedrinker, rode wijn liefhebber en roker vind ik deze tandpasta niet bijzonder. Het is slechts een heel klein beetje zichtbaar dat de tanden iets lichter zijn, maar het mag eigenlijk geen naam hebben helaas
Een lekkere frisse tandpasta
Het is een hele lekkere en frisse tandpasta. Na gebruik voelden mijn tanden erg schoon. Het is geen hele pittige smaak waardoor het gewoon prettig is om mee te poetsen.
Hele fijne tandpastq
Hele fijne tandpasta, moest wel even wennen aan de smaak maar wil nu niks anders meer
04-11-2022
Fijne tandpasta, smaak is goed
Smaak is goed, nog geen resultaat maar dat komt misschien nog
Hele fijne tampasta
Lekkere frisse tampasta die je tanden een schoon en fris gevoel geven

Testersgallerij

Vraag & Antwoord