Conimex Kroepoek Naturel

4,8 5 0 6 6 Conimex naturel kroepoek is op ambachtelijke wijze gekneed in indonesie. <li>Conimex naturel kroepoek is een authentieke indonesische kroepoek <li>De kroepoek heeft een heerlijk knapperige bite <li>Deze kroepoek is lekker bij de Aziatische maaltijd of als snack <li>Gemaakt van tapiocabloem en duurzaam gevangen garnalen uit indonesie
Conimex Kroepoek Naturel

Reviews

09-04-2024
Al jaren goed
Lekkere kroepoek zoals die hoort te zijn; Vol van smaak en knapperig. Conimex staat al jaren bekend om hun lekkere smaakvolle producten en ik raad dit zeker aan. Kwaliteit is top.
20-10-2023
Lekker!!
Heerlijk als snack en een goed alternatief als je niet van de pittige andere varianten houdt.
19-10-2023
Heerlijk kroepoek
Dit is een lekkere kroepoek voor bij de nasi of bami maar ook gewoon voor tussen door. Lekker krokant en luchtig.
21-08-2023
Azië in huis
Simpel, goede kwaliteit. Bij rijst en bamie lekker. Het is zelfs een goed alternatief voor chips als je dat niet in huis hebt.
15-07-2023
Kroephoek
Mooie verpakking. Goede smaak.makkelijk te eten. Zeer aan te bevelen
08-07-2023
Gewoon heerlijk
Lekker als bijgerecht of om los op te eten. Bij elk wok gerecht die ik maak eten wij dit erbij. Het is heerlijk en ik weet niet wat hier anders aan moet. Het smaakt lekker en daarom uitproberen maar!

Vraag & Antwoord

Laden...