Gillette Venus Comfortglide Scheermes

5 5 0 5 5 Hul je huid in comfort met het Gillette Venus ComfortGlide Scheermesje voor vrouwen. Venus maakt scheren zo makkelijk! Geen aparte scheergel meer nodig. Geïntegreerde scheergel kussentjes met botanische oliën en een frisse tropische geur. Flexibele scheergel kussentjes die elke ronding volgen. Het scheerapparaat natmaken om de scheergel te doen schuimen zodat het zachtjes over de huid glijdt. Venus Breeze heeft een slanke, transparante lavendel handgreep met extra elastomeren oppervlak voor een stevige grip.
Gillette Venus Comfortglide Scheermes

Reviews

10-04-2023
Handig in gebruik
Scheert fijn en glad! Door het zeepje en mesje ineen hoef je niet eerst met schuim om douchegel aan de slag :) Blij mee! Ook geschikt voor oksels en bikinilijn, dus voor de wat gevoeligere huid
24-10-2022
Glad zonder irritaties
Dit scheermes is super! Het zorgt in 1 of 2 halen ervoor dat ik de ongewenste haartjes op mijn lichaam kan weghalen. Het gaat mij met de contouren van je lijf, zoals bij de oksels. In vergelijking met scheermesjes met minder mesjes zorgt dit ervoor dat ik geen irritaties krijg.
29-07-2022
Venus
Perfect passende met de vormen van het gezicht.
06-03-2022
Heerlijk glad
Ik gebruik al jaren dit product. Werkt perfect. Lekker glad zonder uitslag. Mesjes gaan lang mee.
24-09-2021
Glijdt zo je billen af...
Kortom een geweldige fan van Gillette Venus! Ik heb al alle producten geprobeerd en ik ben telkens tevreden! Ik hou van Venus! Het glijdt zo je benen af zonder dat je veel moeite moet doen! Een sterke aanrader!

Vraag & Antwoord

Laden...