Maybelline New York Lash Sensational Sky High Cosmic Black Mascara

5 5 0 6 6 De Maybelline New York Lash Sensational Sky High Cosmic Black Mascara geeft je wimpers eindeloos lengte en volume. Het speciaal puntig gevormde, flexibele borsteltje bereikt zelfs de allerkleinste wimpers. Ga verder dan Sky High met Sky High Cosmic Black! Nu eindeloos lengte, volume en intense zwarte pigmenten met de Maybelline Lash Sensational Sky High Cosmic Black mascara voor sky high impact vanuit elke hoek.
Maybelline New York Lash Sensational Sky High Cosmic Black Mascara

Reviews

27-09-2022
Top mascara
Absoluut mijn favoriet! Heel fijn borsteltje en geen klontjes. Een stuk ‘zwarter’ dan zijn (roze) voorganger. Blijft goed zitten, geeft mooie lengte & volume en is makkelijk af te halen. Ook niet onbelangrijk, heel betaalbaar. Precies zoals een alledaagse mascara voor mij moet zijn!
24-08-2022
Happy product
Deze mascara is super goed voor me. Ik kom net uit een traject van 18 maandan chemo En heb dus niet veel haartjes meer. Ik smeer deze op mijn wimpers en tada daar zijn mijn mooie dikke, korte wimpers.... me love itt
01-08-2022
Fijne mascara
Al heel wat mascara's geprobeerd en deze is toch wel een van de fijnste die ik tot nu toe heb gehad. Geen klontjes en mooie wimpers apart van elkaar.
01-08-2022
uitzonderlijk
voor mij is het een van de beste mascara's die ik heb geprobeerd..de kam is zeer comfortabel, het geeft lengte en volume aan mijn natuurlijke wimpers..het gaat ook lang mee, ik raad het ook aan andere dames aan..
07-07-2022
Aanrader voor mensen met kleine wimpers
Zelf heb ik kleine wimpers, altijd experimenteer ik met mascara die mij toch de illusie geven dat ik lange wimpers heb. Bij deze creëer ik dit effect! Echt een aanrader dus!
01-06-2022
mooie wimpers
ik raad dit produkt zeker aan je krijgt er mooie lange wimpers vam. Een hele mooie oogopslag

Testersgallerij

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...