Nivea sun face anti-age & anti-pigmentvlekken spf30 gezichtszonnecreme

4,4 5 0 7 7 NIVEA SUN Face Anti-Age & Anti-Pigmentvlekken SPF30 Gezichtszonnecrème biedt direct effectieve bescherming tegen zonnebrand. De formule met Q10 helpt fijne lijntjes, rimpels en pigmentvlekken veroorzaakt door de zon te verminderen. Deze formule is speciaal ontwikkeld om vroegtijdige huidveroudering in je gezicht te voorkomen wanneer de huid op je gezicht wordt blootgesteld aan het zonlicht. Daarnaast biedt de zonnecrème intensieve hydratatie en directe bescherming tegen zonnebrand.
Nivea sun face anti-age & anti-pigmentvlekken spf30 gezichtszonnecreme

Reviews

19-10-2023
Voedend
Een verzorgende factor crème mooie egale bruine tint op de huid een voedend een fijne crème als je vaak in de zon zit of op vakantie bent echt een aanrader voelt ook goed op de huid
30-09-2022
Fijne zonnebrandcreme
Fijne zonnebrand crème. Niet verbrand en minder vlekken in het gezicht! Ook werd de huid niet droger
01-08-2022
Fijne crème
Het is een fijne crème die makkelijk opgenomen wordt door de huid. Ik heb hem gekocht ivm pigmentvlekken in het gezicht. Ik zie na gebruik van enkele weken echter niet veel verschil in de kleur van de vlekken.
21-07-2022
Fijn produkt
Het werkt heel goed en is fijn smeerbaar.En het ruikt ook .ik zou dit product zeker aan bevelen.dat het goed werkt het product zo laten top werkt .ja
20-07-2022
Echt een aanrader!
Goede zon bescherming zonder witte tint/ zweem. Ik heb een sensitieve huid en ik krijg snel acne van medere producten, maar dezen produkt heeft geen problemen aangegeven. Ik koop hem al een tijdje en ben er heel gelukkig mee.
16-07-2022
Doet wat er beloofd wordt
Uitstekende zonnebrandcreme die doet wat er beloofd wordt. Deze creme is uitermate geschikt voor de volwassen huid.
02-07-2022
JAAAA ik ben Fan en raad hem aan
Wow wat is deze fijn! Ruikt lekker, zacht en echt een goede bescherming tegen de zon! Ik doe er een beetje foundesion door en ik kan er de hele dag tegen aan! Oké ik smeer hem natuurlijk vaker als een keer per dag gewoon omdat 't zo lekker is

Testersgallerij

Vraag & Antwoord