o.b. Organic Cotton Normal Tampons

4,8 5 0 4 4 De o.b. Organic Cotton Normal Tampons voor gemiddelde tot zwaardere menstruatiedagen zijn van de tampon zelf tot het terugtrekkoordje vrij van plastic, voor een betrouwbare en natuurlijke bescherming. De o.b. Organic tampons bestaan uit 100% gecertificeerd biokatoen en bieden met hun unieke gebogen groeven een schoon en beschermd gevoel. Daarnaast zijn de organische tampons vrij van schadelijke chemicaliën (bv. pesticiden), chloorbleekmiddel en parfum.
o.b. Organic Cotton Normal Tampons

Reviews

07-03-2024
The only tampons I use
Have been using these for years, I have a heavy flow so on bad days they last around 2-3 hours, super comfortable when inserted well. I don't wear them over 6 hours because then there is a risk of toxic shock.
18-10-2023
loved it
These are very good tampons. Not only they're good for environment, but also great for me. When I was using them, they were as normal as the other ones, so i will be using these now more often, because I feel i'm doing something good while using them.
09-08-2023
OB Organic
Fijn dat OB nu ook organic tampons heeft en dat ik deze mocht testen. Ik vind het een prettig idee dat en zo min mogelijk schadelijke stoffen in mijn lichaam komen. Ik zie bij het openmaken meten verschil met de gewone OB tampons, die hadden een blauw terugtrekkoordje en deze zijn roze. Zo weet ik meteen dat ik de organic tampons heb. Wel zit er nog iets van plastic om te tampon. Dat had ik liever in een papier gehad. Daarnaast is de verpakking goed te recyclen en bestaat het doosje voor 90% uit gerecycleerde materialen. Ik kan deze tampon prima een paar uur laten zitten. Ik gebruik dit formaat vooral op wat zwaardere dagen. Deze tampon blijft ook goed zitten en lekt niet. De groeve in de tampon zorgen voor een goede opname van het vocht. Het absorptievermogen is groot genoeg. De tampon zelf voelt zacht aan en ook het verwijderen gaat prima, zoals ik ook gewend ben met andere tampons van dit merk.
08-08-2023
Fijne tampons
Ik vind deze tampons erg fijn. Ondanks dat mijn menstruatie vrij heftig is hebben deze tampons een goed absorptievermogen. Ook zij. De tampons makkelijk in te brengen en weer te verwijderen. Alleen de roze kleur van het touwtje vind ik niet echt handig gekozen. Daardoor lijkt het al snel of je doorgelekt bent maar dat is meestal niet het geval. Al met al zal ik deze tampons zeker aanraden

Vraag & Antwoord

Laden...