Roter Vitamine C 70mg citroen kauwtabletten

4,8 5 0 5 5 Roter vitamine C ondersteunt de natuurlijke weerstand. <li>Ondersteunt je weerstand <li>Kauwtabletten met frisse citroensmaak <li>Lactose- en glutenvrij <li>Handig in te nemen zonder water
Roter Vitamine C 70mg citroen kauwtabletten

Reviews

08-04-2024
Ouderwetse lekkere tabletjes
Ik ben met dit product opgegroeid en vind ze erg zuur maar dat is ook juist lekker. In de wintermaanden extra vitamine c innemen was het motto en ik raad dit ook aan; Makkelijk!
20-02-2024
Lekker en makkelijk te eten
De beste kant van Vitamine C te krijgen. Het smaakt heel goed en ik neem het elke dag na avondeten
15-01-2024
De fijnste vitamines
Al sinds ikzelf klein ben kreeg ik dit van mijn moeder en zelf geef ik dit ook aan mijn kinderen, ze zijn zuur maar niet chemisch zuur. Ik heb dit altijd in huis net als andere vitamines van roter, ik ben er erg content mee.
05-01-2024
Vitamine C
Met 2 tabletjes pee dag die makkelijk in te nemen zijn omdat je ze gewoon kunt kauwen.
05-01-2024
Vitamine C kauwtabletten
In de winter kan ik wel iets extra vitamine C gebruiken. In de pot zitten 400 kleine ronde tabletjes, en ik moet er volgens aanbeveling 4 per keer gebruiken. Ze smaken prima en je kauwt ze zo weg.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord