Slimpie Sinaasappel Siroop

4,6 5 0 5 5 Slimpie siroop Sinaasappel 0,58 ltr. 0% suiker en calorieën. Verantwoord lekker! Door de unieke mengverhouding van 1+11 komt er uit een fles Slimpie siroop maar liefst 7 liter limonade = 35 glazen! <ul> <li>0% suiker en calorieën</li> <li>50% meer limonade door unieke mengverhouding 1:11 (meeste merken 1:7)</li> <li>Glutenvrij</li> </ul>
Slimpie Sinaasappel Siroop

Reviews

27-08-2022
Goede smaak, iet zo zoet
Ik vind deze juist erg fijn, niet zo zoet en ik gebruik echt maar een klein scheutje. Ik wil net een klein beetje smaak aan mijn water
24-07-2022
Lekker
Lekkere siroop. Je moet wel veel gebruiken voor een lekkere smaak. Dus de prijs is wel hoog.
14-03-2022
SLIMPIE SUIKERVRIJE SIROOP
PAST BIJ EEN DIabetes/kaloriearm programma,niet te zoet niet te overheersend,lekker frisse smaak
13-03-2022
Gewoon lekker!
Heerlijk en voor mij perfect. Als diabeet ben ik hier erg blij mee. Mijn suikerwaarde gaat er niet van omhoog. Drink eens iets anders dan water en..... Ik maak er heerlijke ijsjes van!!!
03-03-2022
Verfrissend
Wil je minder suiker gebruiken dan is dit een prima alternatief. Persoonlijk vind ik het toch te zoet en heeft het een wst bittere nasmaak

Vraag & Antwoord

Laden...