Tante Fanny Vers Pizzadeeg

4,7 5 0 18 18 Met dit verse pizzadeeg creëer je gemakkelijk je eigen pizza, gewoon thuis! De dunne bodem wordt lekker knapperig. Zo maak je thuis pizza''s zoals de Italianen pizza''s maken.
Tante Fanny Vers Pizzadeeg

Reviews

02-06-2022
Oven handig
Hij is dun en lekker knapperig, hou ik van, ik vindt hem lekker
14-03-2022
Pizzadeeg
Makkelijke verpakking,prima bodem/bazis om je eigen pizzas te maken met eigen toppings/groenten
11-03-2022
Ook ideaal voor de pizzarette
Ik gebruik het ook voor de kleine pizza's voor de pizzarette. Hier is het deeg ook ideaal voor
05-03-2022
Tante Fanny vers pizzadeeg
Ik ben fan van alle tante Fanny verse deegsoorten, dus zeker ook van deze pizzadeeg. Ik heb altijd een voorraad in huis, stop ze in de vriezer en heb dus altijd lekker vers deeg bij de hand om een heerlijke pizza te maken 😋😋😋
01-03-2022
Uitstekend
Werkt makkelijk en de smaak is heerlijk. Gebruikt om thuis heerlijke pizza van te maken. Is makkelijk in gebruik, ga het ook nog proberen als basis voor andere recepten niet zoals pizza.
01-03-2022
Fanny pizzadeeg
Heerlijk vers pizzadeeg blijft lekker na het bakken
28-02-2022
Super makkelijk en lekker
Dit is een product wat ik nu altijd in huis wil hebben . Zo makkelijk om dan even snel zelf een pizza te maken . Lekker dunne bodem , en knapperig .
27-02-2022
Goed product
Gebruik al een tijdje niets anders meer voor de thuis pizza, makkelijk in gebruik.
27-02-2022
super makkelijk
de bodem is iedeaal om de lekkerste pazza s van te maken . Lekker krokant
26-02-2022
Makkelijk
Makkelijk te gebruiken, altijd goed om het in huis te hebben , wanneer je onverwacht visite krijgt
25-02-2022
heel makkelijk en ook te gebruiken bij de pizzarette
fijn product, makkelijk om zelf pizza te maken maar ook voor de pizzarette
Pizza di mama
Lekker gemakkelijk, zelf een pizza samenstellen en ff erna smullen.
Kant en klaar pizzadeeg
Makkelijk in gebruik. Te beleggen zoals je dit zelf wilt. Bodem knapperig. Precies goed
Vers
Makkelijk te gebruiken en het is vers ben er erg tevreden over
05-10-2021
Pizzadeeg
Goed product bodem is precies goed niet te dik en niet te dun.

Vraag & Antwoord

Laden...