Zwitsal Baby Lotion Billendoekjes

4,5 5 0 6 6 Zwitsal Baby Lotion Billendoekjes houden de babybilletjes zacht en beschermd. De doekjes bevatten mild reinigende Zwitsal lotion voor de normale huid. Zwitsal Lotion Billendoekjes zijn bedoeld voor de normale huid en hebben een mild reinigende werking. De billendoekjes helpen ook om uitslag van de luier te voorkomen. Dit komt doordat alle doekjes van Zwitsal een zinkzalfbestanddeel bevatten. Dit neutraliseert de agressieve werking van de urine. De billendoekjes bevatten daarnaast ook vitamine E, wat de huid in betere conditie kan brengen.
Zwitsal Baby Lotion Billendoekjes

Reviews

28-11-2023
lekker waterig
we hebben de hele doos van deze gekocht. De enige probleem is dat is niet parfum vrij, maar dit heeft niks.
19-10-2023
Fijne doekjes
De doekjes zijn fijn in gebruik, ruiken lekker, en zijn als verpakking makkelijk mee te nemen. Doekjes zijn perfect van vochtigheid. Het enige nadeel is dat als je 1 doekje pakt er soms wel 3 tegelijk uitgetrokken worden. Opening waardoor de doekjes komen mag anders, plastic sluitstrip trek je makkelijk kapot of krult om.
10-04-2023
Heerlijke geur en zacht
Ruiken lekker en niet te droog of te nat. Ideaal voor van alles. Kan niet meer zonder :)
30-08-2022
Lekker schoon!
Met Zwitsal billendoekjes kun je alles goed schoon krijgen, het laat een heerlijke bekende babyzwitsalgeur achter.
29-06-2022
Prima doekjes
Ik gebruik al zwitsal billendoekjes sinds de geboorte van mijn dochtertje. Ik kan zeggen dat dit een echte aanrader is. Mijn dochtertje ervaart er geen uitslag van. Het voorkomt de uitslag goed en houdt alles lekker fris en schoon
11-06-2021
Lekker ruikend babybilletjes
Wat geweldig! Mijn meisje haar billetjes zijn niet alleen zacht maar… ruiken ook nog eens fantastisch lekker!! Geen uitslag en ze gebruikt ze steeds met die heerlijke glimlach!

Vraag & Antwoord

Laden...