Hill’s Science Plan Adult Small & Mini Stoofpotje voor Honden met Kip & toegevoegde Groenten met Rund & toegevoegde Groenten Multipack

Reviews

18/11/2022
Absolute fan
Mijn chihuahuas zijn nogal kieskeurig op hun voeding maar met deze voeding staan ze er als de kippen bij. Ze horen mij nog maar een zakje te nemen en ze staan al naast mij. Hun eten is snel op en zijn voldaan. Heb hier 3 absolute fans bij en zal zo in de toekomst ook blijven.
  • Thuis getest met gratis product
18/11/2022
Lekker maar duur
Mijn hond vindt deze zakjes echt geweldig. Hij weet waar ik de zakjes bewaar dus als ik daar naartoe loop, wordt hij onmiddellijk enthousiast en loopt vol enthousiasme naar zijn eetkom. De zakjes lijken even groot als van andere merken, maar er zit toch net een beetje minder in (80 gram per portie). Ik ben in de winkel al eens naar de prijs gaan kijken, en die is dan ook wel redelijk duur als je rekening houdt dat er minder in 1 portie zit. Maar mijn hond is er dolenthousiast over, en zijn stoelgang is fel verbeterd, dus ik raad het product zeker en vast aan!
  • Thuis getest met gratis product
20/12/2023
hill's blikvoer uitgetest
Hill's hondenvoer in blik is echt lekker. Zelfs de hond vond het okee. We hebben dus met z'n alle ervan genoten (lol) nee de hond was meteen verkocht. Het heeft een fijn puree achtige structuur ideaal voor onze hond van 16 die geen tanden meer heeft. Hij heeft ervan genoten. Een aanrader

Testersgallerij

Vraag & Antwoord