Hill’s Science Plan Culinary Creations Adult Medium Hondenvoer met Eend en Aardappelen

Reviews

14/01/2023
Zeer goed
Heel goed, viel in de smaak bij onze hond. Raad dit zeker aan.0
12/01/2023
Hollandse herders
Ik heb 5 Hollandse herders en ze smulde er van en je zag echt het smaakte ulder dank u
06/01/2023
Zot van hills
Ons salt is een slechte eter geweest in het begin. Maar sinds we haar dit geven, geen probleem meer. Ze houdt van de platte korels. En eet dus meestal chicken. Maar deze is een lekker afwisseling!
25/12/2022
Great dog food
As always, Hills is a great choice of dog food. My pet loves the taste, smell and is always very excited when I go to the food bag. The slightly moist kibbles are really appealing to her and keeps her interested in the flavor.
23/12/2022
Honden vonden het super
De honden vonden het heel lekker. Ze hadden er geen last van nadien wat we vroeger wel al is hadden met sommige merken. Ik raad hills had aan.
Lekker hondeneten
Mijn hond eet de korrels graag maar verliest precies wel meer haar dan anders. Is wel een mooie verpakking en een makkelijk sluiting om de korrels lang en goed te bewaren.
22/12/2022
Goede brokken voor de hond
De brokken zager er goed uit en mijn hond had meteen zin om ervan te beginnen eten! Hij vond deze smaak heel lekker en was blij met zijn brokken, ik zou het product zeker aanraden!
Mijn hond lust ze niet
Mijn hond lust ze niet vind het wel jammer natuurlijk Maar ze ruikt er aan maar eet je niet op Heb dan ook geen foto's of video's om toe te voegen
20/12/2022
mijn honden vinden het super lekker
het product zelf heeft een erge aanwezige geur als je de zak opent, maar vanaf de eerste brok ging het heel vlotjes naar binnen bij mijn beide honden. als ik het mengelde met ander brokken namen ze eerst deze er uit dus GOEDGEKEURD !!
Hond vond deze superlekker
Hond vond deze meteen super lekker! De zak was dan ook snel op :)!
Grote voorkeur
Ik heb getracht de brokjes geleidelijk aan te wisselen, echter zocht mijn hond de brokjes van Hills tussen de supermarktbrokjes uit. Ze vallen dus zeker in de smaak! Ik merk ook dat haar spijsvertering erop vooruit gegaan is.
Super tevreden
Ida is er helemaal wild van! Vanaf de eerste moment dat ze het moment dat het voeder kreeg aangeboden was ze er meteen gek van! En Ida is normaal een zeer moeilijk eter! Ook haar ontlasting is veel beter! Ik zou dit product zeker aanbevelen aan vrienden en familie!
Zeer lekker
Jack vindt de koeken zeer lekker .andere smaak was is een afwisseling voor hem .de geur van de koeken was niet te sterk.zijn stoelgang was leuk om op te ruimen worstjes.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord