Hill’s Science Plan Adult Small & Mini Stoofpotje voor Honden met Kip & toegevoegde Groenten met Rund & toegevoegde Groenten Multipack

Reviews

02/12/2022
Toppie
Het ruikt niet vies.er blijft wel wa veel eten achter in het zakje das wel spijtig
28/11/2022
Prima product!
Mijn hond vond het zeer lekker! Ook handige verpakking voor haar, geen last van de stoelgang wat vaak wel is met natte voeding. Ze heeft haar kommetje helemaal uitgelikt, wat veel zegt. :) Ik zou dit product zeker aanraden!
28/11/2022
Lekker eten
Eerst was het wat aftasten en wat ruiken en eens een lekje hier en een lekje dat maar al snel werd het goedgekeurd
26/11/2022
Zelfs de kat eet mee
Onze hond is er dol op en vind het blijkbaar beter dan cesar. Wel 2 problemen, 1:ze gooit haar droge brokken uit haar bakje en eet enkel de natte voeding op en 2: de kat komt gezellig mee eten.
24/11/2022
Smullen maar
Fikske is gewend om zelfgemaakte voeding te eten. Hij krijgt rijst met verse groenten en kipfilet. Van de meeste hondenvoeding wordt hij winderig en krijgt hij diaree, waardoor hij deze niet meer wil eten. Dus was het even bang afwachten voor hem en ons. De eerste dag was hij zeer wantrouwig, dus heb ik de helft van zijn normale verse voeding vermengd met een half zakje Purina. Dat luste hij wel. Zo ben ik verder gegaan tot hoj een heel zakje Purina at. Nu krijgt hij ‘s morgens een zakje Purina en ‘s avonds zijn verse voeding en dat gaat prima. Geen winderigheid, geen diaree en een heel gelukkig hondje dat eigenlijk het beste van het beste te eten krijgt. Hondje blij, baasje blij. Dank je wel Purina.
24/11/2022
Tevreden etertje
Na een aantal keer was het pakje vast pakken al genoeg om hem te doen watertanden. Voor Blacky is het een feest om deze maaltijden te mogen eten!!
22/11/2022
Uitstekende voeding
Na een aanpas periode van enkele dagen bevalt het de honden zeer goed en is het direct op. In het begin hadden ze wat aanpassing nodig de eerste 2 keren moesten ze braken na het eten, of het door het eten was of omdat ze te snel aten weet ik niet maar nadien waren er geen problemen en eten ze het hun bakje volledig op zonder een probleem.
21/11/2022
Hondje is er dol op
Het ziet er smakelijk uit. Er zitten ook groentjes in wat ik super vind. Mijn teckel is er dol op.
21/11/2022
Heerlijk stoofpotje met groentjes Hill’s
Ik ben supertevreden over het natvoer van Hill’s dat mijn chihuahua Joske mocht testen. Ik mengde het onder zijn brokjes en zo smulde hij zijn voerbakje helemaal leeg. Ook onze golden retriever was er gek op, zij wou steeds gaan proeven bij onze chihuahua. Goede substantie, saus, groentjes. Het ziet er ook gewoon echt smakelijk uit. Voer gemakkelijk uit de verpakking te halen met een lepel. Ik ga het zeker blijven kopen!!!
20/11/2022
Hondenvoeding
Mals en zachte voeding voor de hond. Gemakkelijk om mee te nemen en te verdelen. De geur is aangenaam. Kleine stukjes voor kleine hondjes. Verpakking is beter in kleine bakjes.
20/11/2022
Heerlijk natvoer
Mijn hond is dol op het natvoer, en het valt heel goed in de smaak. Ik wist persoonlijk niet dat mijn hond groentjes zou eten die erin verwerkt zijn. Ik zou persoonlijk niks aanpassen, want het valt goed in de smaak. Ik beveel dit natvoer zeker aan bij andere mensen die een hond hebben. Want de groenten zijn ook heel gezond voor de hond! Ik koop geen ander natvoer meer nadat ik deze heb ontdekt.
19/11/2022
Extra food
Extra food voor mijn hondje .Ik zeg heel good Heel good
Heerlijk vers en handig
Heerlijk vers vlees met groentjes in een handig maaltijdzakje. Mijn honden eten 't met smaak, verdeeld over hun brokken. Ook hun darmen verdragen 't goed. Ik zou graag ook deze willen kopen ,ook voor grotere honden ( 55kg) kleine tip, mss iets meer gepofte rijst tieviegen
18/11/2022
Onhandige verpakking maar goed eten
De verpakking zorgt ervoor dat de een deel van het eten verloren gaat jammer genoeg. Ook is in de versie met kip de portie zelfs voor een kleine keeshond te klein maar dan gaven we er gewoon twee. Het eten zelf is van de reactie dat we van onze hond krijgen wel zeer goed.
Lekker
Het was smullen zodra hij zijn potje kreeg, er bleef niks achter. Volledig proper.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord