Hill’s Science Plan Perfect Weight & Active Mobility Small & Mini Adult Hondenvoer met Kip

Reviews

01/12/2022
Viel zeer goed in de smaak
De 2 honden roken onmiddelijk dat er een nieuwe voeding was en begonnen snel smakelijk te eten. Het bleef niet staan wat veel wil zeggen, het werd niet in kleine beetjes opgegeten maar smakelijk verorberd.
Lekkere brokjes
Moeten wel lekkere brokjes geweest zijn, waren in mum v tijd op!
Fantastische smaak
Ik was erg benieuwd naar deze brokjes,want mijn Snow wilde echt geen brokjes eten,zoveel merken geprobeerd en niks. Toen ik dat zag vroeg hij alleen met zijn pootjes op de verpakking de brokjes,ik kon het niet geloven. Die ruiken zo kekker,ook als het pakket dicht is,wat fantastisch is aan is de vorm,zo kleine,perfect om makkelijk te eten,niet te hard, niet te zacht,ideeal voor Snow,ik ben zo blij dat mijn hondje ook brokjes nu eet,bedankt Hills!
Dit beveel ik aan.
Zeer goede kwaliteit van hondenvoeding. Onze hond is een kieskeurige eter, maar dit at ze met veel smaak op. Toen ik erover praatte met de dierenarts wist hij mooi te vertellen dat deze kwaliteit top is. Ik zal dit merk zeker blijven kopen en ik zal het ook aanbevelen aan andere hondenliefhebbers. Mijn hond verdient de beste voeding en deze heb ik nu gevonden.
24/11/2022
Heerlijke brokjes
Ons Bear'ke was maar al te graag test hondje. De brokjes waren volgens haar heerlijk, ze at ze met heel veel smaak op. Op vlak van grootte ook ideaal voor een jack russel. Wij waren heel tevreden en gaan ze zeker nog aankopen.
22/11/2022
Lekkere brokjes droogvoer
Soffia vond de droogvoer brokjes heerlijk , ze heeft nog nooit zoveel droogvoer willen eten als nu , dus het is een top product en ga zeker blijven aankopen .
21/11/2022
Smakelijke brokjes voor de hoondjes
Mijn 2 boys waren heel enthousiast toen ik hen de zakken liet zien. Ik zelf was heel blij dat het kleine brokjes waren want dat zijn ze gewoon. Zijzelf hebben eerst heel goed gegeten want het was nieuw, maar nu ze het opnieuw gewoon zijn is de goesting verminderd. Ik moet wel toegeven dat het 2 moeilijke eters zijn. Zal dus eerder aan hen liggen in plaats van aan de voeding. Ze eten ze wel nog, maar minder intensief.
21/11/2022
Getest en goedgekeurd
Sinds het gebruik van de korrels heb ik het gevoel dat de vacht van mijn hond Diesel zachter aanvoelt en dat zijn gewicht ook gemakkelijker in balans te houden is
19/11/2022
Hills hondenvoer gratis getest!!!!
Ik mocht het hondenvoer van hills gratis testen voor mijn kleine vlinderhond/chihuahua en ben hier erg tevreden over. Mijn hondje, genaamd Puppy, is op het vlak van droge hondenbrokken een redelijke kieskeurige en moeilijke eter. Ik geef elke avond droge hondenbrokken met wat boterhamworst of een ander vleesje in kleine stukjes er tussen. Maar dikwijls eet ze enkel het vlees er tussenuit en laat ze haar hondenbrokken grotendeels staan. Maar aangezien ik het tamelijk belangrijk vind dat ze dit ook zeker eet zodat ze genoeg vitamine en voedingsstoffen opneemt, ben ik nog sterds aan het zoeken naar hondenvoer van goede kwaliteit dat ze graag lust. Met hills was het ook weer de eerste dagen niet onmiddelijk een succes maar ondertussen zijn we 1week verder en heeft ze de smaak leren apprecieren en eet ze elke dag bijna al haar brokjes ook mee op. Ik denk dus dat ik mijn zoektocht naar de juuste voeding eindelijk mag stoppen enn ik met hills het perfecte hondenvoer heb gevonden voor "Puppy".
Gezond, lekker en smaakvol
Mijn hondje Bumper is altijd al grote fan geweest van natte voeding. Brokjes eten is veel te vermoeiend. Na vele merken te hebben geprobeerd, komen we nu uit bij Hill's. Heel kleine, smaakvolle, lekkere en gezonde hondenbrokken. Bumper vindt ze heerlijk zoals u kan zien op het filmpje. Wij zijn alvast grote fan. Bedankt Hill's!
Hill's Science plan Mini dog
Ces croquettes plaisent énormément à mon chien. Niveau digestion c'est top. Et elle mange avec appétit. Ce qui rare pour elle qui est très difficile
Hill’s getest door Louis
In het begin was het niet met volle overtuiging, maar na een tijdje gingen de brokjes er met volle smaak in. Nu is zijn bakje altijd leeg, dus ze vallen in de smaak.
Hondenvoer
Hondjes vonden het lekker ze waren er dol op en stonden te kwispelen
Super!
Onze honden zijn verzot op deze lekkere brokken! Zowel voor onze oudere hond van 16 jaar, als onze jongere hond van 2 jaar was dit een hele gezonde evenwichtige voeding. Wij zijn fan!
Hills brokjes
Mijn hond lustte de brokjes graag zijn vacht is veel mooier en de grootte van de brokjes zijn ideaal

Testersgallerij

Vraag & Antwoord