HILL’S SCIENCE PLAN Medium Adult Hondenvoer met Kip

HILL’S SCIENCE PLAN Medium Adult Hondenvoer met Kip

Reviews

06/12/2022
Hills honden eten
Onze honden waren helemaal zot van de brokken! Bakjes waren binnen de 5 helemaal leeg en ze kregen er geen genoeg van. :)
03/12/2022
super produkt
onze honden vinden ze kei lekker , ze voelen zich er goed bij en hun vacht blinkt mooi nu , ook hun maag en darmstelsel verteerd de brokken heel goed , kortom super produkt
02/12/2022
Een heel goed product de hond vond het heel lekker
28/11/2022
Superhappydog
Een supertevreden hond met zijn nieuwe brokjes v Hills
24/11/2022
Onze nieuwe familieleden
Mijn hond Lila vindt dit product echt lekker. De geur is perfect voor haar
22/11/2022
Hills brokjes
Mijn hondje seppe vindt de brokken super lekker, hij krijgt er niet genoeg van. Wat ik dan merkte is dat zijn kakjes veel vaster zijn en d1t hij meer energie heeft.
heerlijke brokken
Mijn hond vindt deze brokken superlekker, wat het voornaamste is voor mij want hij is nogal een kieskeurige eter. Het enige wat ik minder aangenaam vind is de sterke geur van de brokken.
Mmmm lekker
Voor we de product openen heeft Zinya heel de zak staan besnuffelen. Daarna geopend en het was al lipke likken, en geproefd. Vanaf we vroegen aan Zinya is het lekker was al een pootje geven om nog bij te krijgen.
voor fijnproevers
Onze hond is weg van dit voer van Hill's. Wanneer zijn voederbak wordt gevuld zijn de brokken in no-time op. Het voer komt in een handige hersluitbare verpakking en de brokken zijn ook precies de juiste grootte. Het voer ruikt fantastisch en is afgaande op de ingrediëntenlijst met zorg samengesteld. Dit is een blijver !
20/11/2022
Hills
Het product ruikt heel lekker . De eerste dag sprongen de honden er gelijk op doch daarna heeft het 2 dagen geduurd voordat ze het eten op aten . Stoelgang is beter
Hills
Onze hond eet de korrels van hills heel graag. Zijn vacht glanst meer.
hills hondenbrokken
Laika was heel tevreden met haar nieuwe brokjes het potje bleef niet lang vol staan
Hill’s hondenvoer
Als de hondenbrokjes van hill’s toegekomen waren was mijn hond heel nieuwsgierig ze rook aan de zakken en wou weten wat erin zat, ik heb wat korrels op de grond gelegd en ze begon er direct van te eten, mijn hond vind de voeding van hill’s heel lekker want ze bleef er maar van smullen
18/11/2022
sari319
zeer smakelijk eten voor sari ruikt lekker ziet er goed uit ontlasting is super en vel blinkt is ook zeer actief zalig eten voor de hond super
18/11/2022
Goede kwaliteit
De hond at deze korrels met super veel smaak op. De geur is ook goed. En de herbruikbare verpakking is super handig

Testersgallerij

Vraag & Antwoord