Perfect Fit Hondenvoeding Kip Senior 10+ 1.4 kg (>10 kg)

4,6 5 0 9 9 All-around protection for a healthy life. Volledig diervoeder voor een gezond leven Developed with veterinarians from The Waltham Centre for Pet Nutrition. Alle perfect fit recepten zijn ontwikkeld met onze voedingsdeskundigen en dierenartsen van het Waltham Centre for Pet Nutrition, om zo 100% complete, evenwichtige en geavanceerde voeding te garanderen. Perfect Fit is hoogwaardige voeding die is ontwikkeld samen met vooraanstaande dierenartsen en voedingsdeskundigen om de jeugdigheid van uw hond te voeden, een leven lang.
Perfect Fit Hondenvoeding Kip Senior 10+ 1.4 kg (>10 kg)

Reviews

06/08/2021
Lekker voor je viervoeter
Kleine brokjes aangepast voor senioren die soms tandverlies hebben en niet goed kunnen kouwen toch een bekend merk tegen een redelijke prijs er zouden wat meer groentjes in verwerkt kunnen worden
21/07/2021
Jabba Lust het!
Halleluja, onze Jabba eet het. Dus het moet wel een top product zijn
12/07/2021
Nala's favorietje!
Nala is een moeilijke eter.... ze krult nogal vrij snel haar neus, maar met deze brokjes gaat het goed... 🤗 Dus voor herhaling vatbaar 🐾🐾🐾🐾
06/07/2021
Kita
Mijn hond is er zot van, zit s'morgens te wachten aan haar eetbak
06/07/2021
Smaakvol
Honden vinden het super lekker en eten het met alle plezier op😋
27/06/2021
Hondenvoer
Super tevreden van. Kleine korrels ideaal voor oudere hond
02/06/2021
Mijn hond zijn favoriet
Dit product is zeer aangenaam. Mijn hond is er zot van en krijgt er niet genoeg van. De prijs is tegenover de kwaliteit van de korrel perfect.
02/06/2021
Eten
De honden vonden het super lekker ! Ze willen er meer van :)

Vraag & Antwoord

Laden...