Hill’s PRESCRIPTION DIET Derm Complete Hondenvoer

Hill’s PRESCRIPTION DIET Derm Complete Hondenvoer

Reviews

21/12/2021
Goed voer mits geen allergie
De stoelgang en vacht werd beter in het begin, tot mijn hond plots allergisch reageerde hierop.
zeker het proberen waard
lekker! Onze Chilli heeft ervan genoten. Op zijn leeftijd heeft hij soms last van huidirritatie en haarverlies, en lijkt nu beter
Baron en test
Mits een kleine verbetering word het een super voedsel
20/12/2021
Willie blij, baasje blij!
Vanaf de eerste maaltijd was Willie verkocht! Fijn om te zien dat hij alles op at, en voldoende gegeten had na zijn voorgeschreven hoeveelheid. De geur is leuk, zowel voor hond als baasje! Zijn stoelgang is stukken beter dan voorheen, dus we zijn beiden zeer tevreden!
18/12/2021
Top voeding voor u geliefde hond
Deze voeding is aanzienlijk beter en gezonder voor jouw hond
Voor Beaubis Hill’s onweerstaanbaar
Ik stond zo besteld toen ik de levering aan kreeg zo een grote doos en dan nog is boordevol lekkere brokken waar mijn hond dol op is . Ze heeft nog nooit zo graag brokken gegeten zoals nu ! In de toekomst alleen nog deze brokken !
Stella’s diet!
Hill’s prescription diet derm complete hondenvoer: de naam zegt het zelf: het complete lekkere voer voor de hond die weet wat goed voor haar is!
17/12/2021
Goed eten wat de honden heerlijk vinden
Het is geweldig goed voor dat de honden heerlijk vinden. De vacht van onze 13 jaar oude labrador ging prachtig glanzen en ze genoten van hun eten.
17/12/2021
Eten voor men spaanse hond
Goede voeding. Hond heeft er zeker van genoten. Vind het alleen wat veel kosten.
17/12/2021
Zeno houd van zijn nieuwe voeding
Volledige voeding mijn hond krapte en likte zich bijna constant en sinds we dit eten geven is dit enorm verbetert
17/12/2021
Wat smult mijn hartendief!
Ik vind het voeding van hoge kwaliteit waarbij de hond erg geniet. De voeding kan zeker bijdragen voor bepaalde huidallergieen en haarverlies. Het is geen wondermiddel, maar een fantastisch hulpmiddel voor de hond. Ik kan alleen meer zeggen dat ik echt zie aan de hond dat de smaak haar bevalt. Haar huid blinkt van gezondheid, ze voelt zich goed met de voeding en de stoelgang is perfect. Handig vind ik ook dat je de voeding zowel in grote als in kleinere hoeveelheden kunt kopen. Hills is duidelijk een merk met een hart voor dieren en voor dieren. Persoonlijk vind ik de zakken ook heel aantrekkelijk, leuk en heel duidelijke informatie. Samengevat, zeker aan te raden.
16/12/2021
Wauw, wat een top voeding!
Wat een top voeding! Mijn hond was er onmiddellijk verzot op, zijn kommetje was direct leeg gesmikkeld. Maar wat ik vooral fantastisch vind is dat mijn hond eindelijk geen jeuk meer heeft! Hij kan nu rustig blijven liggen zonder heel de tijd te krabben en te likken. Voor mij is dit een blijvertje, geen andere hondenvoeding meer!
15/12/2021
Cooper is gek van Hill's
Ik ben helemaal overtuigd dat dit voer een meerwaarde is in het leven van onze honden.
08/12/2021
Hill's dieet test
Ik geloof echt dat het een goed product is maar jammer genoeg reageerd Dikkie een beetje allergisch op door te krabben en veel te likken. Maar dat is typisch voor staffords schijnt. Maar ik beveel het wel aan vrienden of familie.
07/12/2021
Super tevreden over deze voeding
Kwaliteitsvoer voor je hond, een duidelijke verbetering gezien van huid en vacht. Minder uitslag ook, waar golden retrievers gevoelig aan zijn. Super dus en een echte aanrader

Testersgallerij

Vraag & Antwoord