Openbaarmaking

Openbaarmaking

Deze voorwaarden voor openbaarmaking maken deel uit van de Algemene Voorwaarden van jouw lidmaatschap bij Home Tester Club. We hebben ze hieronder opgesomd zodat je ze makkelijk kan nalezen.

Van tijd tot tijd zal je gevraagd worden om producten te reviewen, waaronder producten van derden. In ruil voor je review kan je voordelen ontvangen, niet beperkt tot het gratis ontvangen van het te reviewen product. Je verklaart en garandeert dat je bekend zult maken dat aan jou een vergoeding of gratis product is verstrekt in ruil voor je eerlijke review.

Hoe maak ik dat bekend? Makkelijk. Als je praat over je ervaring buiten Home Tester Club, raden we het gebruiken van een hashtag (#) aan, zoals bij een van de voorbeelden hieronder.

• "Het is geweldig lid te zijn van Home Tester Club, #freesample"
  • "Ik ontving net [naam product] helemaal gratis van Home Tester Club, bedankt!"
  • "Nadat ik het heb uitgeprobeerd, ben ik helemaal overgeschakeld naar [naam product], geweldig #freesample"

Wanneer je reviews plaatst op www.hometesterclub.com hoef je deze tags niet toe te voegen - dat doen we automatisch met de "Home Tested"-tag die aan jouw beoordeling wordt toegevoegd.

En vergeet niet, wij willen je ongezouten mening en beoordelingen. Wij willen dat je ons exact vertelt wat je vindt van het product, in je eigen woorden en stijl. Je vrienden & leden van Home Tester Club zijn geïnteresseerd in je ervaring - zowel negatief als positief, gebruik dus het product enkele keren en geef ons je doordachte feedback.

Door te melden dat je het product gratis hebt ontvangen, bevorder je de kwaliteit en geloofwaardigheid van alle reviews gemaakt door leden van Home Tester Club.

Waarom vragen wij dit van je? Iedereen heeft er baat bij te weten hoe je te werk gaat tijdens het maken van een review en wij willen er zeker van zijn dat alle leden de richtlijnen volgen van de Federal Trade Commission.