Veel Gestelde Vragen

Veel Gestelde Vragen

Over ons

Home Tester Club is een online gemeenschap van shoppers die producten testen en hun reviews delen zodat andere shoppers bewuster kunnen kopen. Op Home Tester Club vind je duizenden product reviews en door lid te worden van de club kom je in aanmerking om gratis producten te testen, waarbij er gratis samples bij jou aan huis worden geleverd.
  • 100% ongecensureerde reviews: Het enige dat we verwachten van onze leden is eerlijkheid! Vind je jouw nieuwe shampoo geweldig? Niet echt fan van de smaak van die nieuwe koekjes? Jouw product reviews worden niet gecensureerd op Home Tester Club – help anderen bewuster te kopen door je echte ervaringen met producten te delen.
  • Wekelijkse wedstrijden: Van fotowedstrijden tot enquêtes, er zijn geweldige prijzen te winnen bij Home Tester Club! Neem een kijkje op het tabblad Wedstrijden en ontdek wat er deze week te winnen valt.
  • Laat je stem horen: De stem van de consument is de meest geloofwaardige stem. Je eerlijke feedback over producten is belangrijk, en zal de grootste merken helpen om betere producten te ontwikkelen en op de markt te brengen..

Deelname

Om lid te worden, klik gewoon op word nu lid. Lid worden van Home Tester Club is 100% gratis.
Home Tester Club is momenteel beschikbaar in Australië, Brazilië, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Maleisië, Nederland, Singapore, Zuid-Afrika, de VS en het VK. We zijn momenteel aan het uitbreiden en hopen binnenkort ook in jouw land beschikbaar te zijn.
Wij willen van Home Tester Club de beste online gemeenschap maken voor het reviewen van producten. Om dit te kunnen bereiken, verwachten we van onze leden dat zij eerlijke reviews achterlaten over de producten die ze hebben getest via Home Tester Club, of gewoon zelf hebben geprobeerd. Er zijn geen kosten verbonden aan het lidmaatschap – maar we hopen wel dat je reviews gaat schrijven en deelneemt aan onze wedstrijden.
Het testen van producten is één van de leukste aspecten van een lidmaatschap bij Home Tester Club. Bezoek de pagina “Test” van de website om je aan te melden voor producttests tijdens wervingsperiodes. Vergeet niet dat wij er zeker van willen zijn dat de juiste producten de juiste consumenten bereiken. Voordat we producten verzenden, moet je enkele voorselectievragen beantwoorden om ons ervan te verzekeren dat jij de juiste persoon bent om het product te testen. Hoewel je wellicht niet geschikt bent voor elke producttest, hoef je je geen zorgen te maken – hou je inbox in de gaten voor uitnodigingen van ons.

Producten testen

Wanneer je je aanmeldt als lid zullen wij je enkele vragen stellen om je consumentenprofiel beter te begrijpen. Een combinatie van deze informatie, samen met voorselectievragen (specifiek voor de producttesten), bepalen de leden die het meest geschikt zijn om een product te testen.
Wij willen je alleen producten toesturen die bij jou passen. Als je je aanmeldt en je profiel volledig invult, zijn wij er zeker van dat we geen babyproducten sturen naar iemand die geen kinderen heeft.
Als je je aanmeldt voor een producttest en je wordt uitgekozen om deel te nemen, zullen we je dit laten weten via e-mail.
Gefeliciteerd! Normaal gezien duurt de levering van het product waarvoor je bent geselecteerd 1-3 weken.
Als je bent geselecteerd voor een producttest maar je hebt het product na 3 weken nog niet ontvangen, onderneem dan de volgende stappen:
  • Log in op je account en ga naar je Dashboard door in de hoek rechts bovenaan op je naam te klikken. Selecteer vervolgens “Profielgegevens” en controleer of je adres correct is.
  • Als je adres fout is, kan het product niet bij je worden afgeleverd. Werk dan je adres bij.
  • Als je adres correct is, controleer dan of er dan vertragingen zijn bij de post in jouw regio.
  • Als dat allemaal blijkt te kloppen, is het mogelijk dat je pakket verloren is gegaan. Helaas gebeurt dit regelmatig en omwille van een beperkte voorraad kunnen wij je het verloren product niet opnieuw toesturen.
Geweldig! Lees de brochure die bij je product zat, want die bevat de aanwijzingen voor jouw producttest. We zullen je een link sturen via e-mail om toegang te krijgen tot je vragenlijst voor feedback, zo kan je jouw mening over het product met ons delen. En onthoud: wees eerlijk!
  • Tip voor testers: Neem een foto van jezelf wanneer je het product gebruikt en deel die op onze Facebook-pagina of jouw Instagram. Zorg ervoor dat je ons volgt en gebruik de hashtag #HomeTesterClub om kans te maken op prijzen of om uitgelicht te worden.
Hoewel we graag elk lid zouden willen betrekken bij onze producttesten is onze gemeenschap nogal groot en het aantal producten dat we kunnen verzenden beperkt. De beste manier om je kansen om geselecteerd te worden te verhogen, is door je profiel bij Home Tester Club in te vullen en je in te schrijven voor producttesten zodra deze beschikbaar zijn.

Producten beoordelen

Als je een review voor een bepaald product wilt achterlaten, gebruik dan de zoekbalk om te zien of we al een pagina hebben voor dat product. Als dat het geval is, kun je gerust een review achterlaten. Als je de productpagina waar je naar op zoek bent niet kunt vinden, laat het ons weten zodat we het aan de website kunnen toevoegen.
Bij Home Tester Club vertrouwen wij op jouw eerlijke reviews om andere shoppers bewuster te helpen kopen. Als je een product niet goed vond, vertel het ons!
Negatieve reviews zijn ook eerlijke reviews. Wij willen je echte mening horen over producten die belangrijk zijn voor jou. Met uitzondering van ongepast of beledigend taalgebruik, zal je feedback nooit invloed hebben op je kansen om geselecteerd te worden voor toekomstige testen.
We vinden het geweldig als onze leden creatief te werk gaan. Om een foto of video review achter te laten, klik je op “Een foto uploaden/video opnemen” onder de foto van het product.
Een video- of foto review zal niet automatisch op de site verschijnen, omdat zulke reviews eerst moeten worden goedgekeurd door Home Tester Club. Maak je geen zorgen, indien goedgekeurd, verschijnen ze na 1-2 dagen op de site.
De reviews worden geplaatst door leden van Home Tester Club die deel hebben genomen aan een producttest of het product zelf hebben uitgeprobeerd. Je kunt het filtermenu op elke productpagina gebruiken om reviews te rangschikken op: THUIS GETEST, IK HEB DIT UITGEPROBEERD, RATING of DATUM.

Wedstrijden

We houden ten minste één keer per week een wedstrijd waarbij er grote prijzen te winnen zijn. Controleer gewoon elke week het tabblad voor wedstrijden om te ontdekken wat er te winnen valt. We organiseren ook mini-wedstrijdjes op Facebook en Instagram, dus zoek ons zeker op en volg ons.

Mijn account

Hoe meer je deelneemt, hoe meer punten je krijgt als lid van Home Tester Club.
Deelname van leden is precies wat Home Tester Club zo geweldig maakt. Badges staan symbool voor bijdragen aan de Club. Hoe actiever je bent, hoe meer badges je zult verdienen – en hoe meer badges je verdient, hoe meer kans je maakt om beloond te worden.
Je kunt op verschillende manieren een badge verdienen: reviews schrijven, uploads van foto’s en video’s delen, enquêtes invullen en de boodschap verspreiden op sociale media leveren allemaal badges op.
Sommige badges zijn makkelijker te verdienen dan andere – maar laat dat je niet tegenhouden om ze allemaal te verzamelen. Er zijn 3 categorieën waarin je badges kunt verdienen:

• Club Badges verdien je door jouw profiel te volledig in te vullen en reviews te schrijven.

• Communitybadges verdien je door betrokken te zijn bij – inderdaad: de community! Het uploaden van foto’s en video’s en deelnemen aan enquêtes zijn een goede manier om een badge te verdienen.

• Verdien Expertbadges door reviews te schrijven over meerdere producten binnen dezelfde categorie.

Ben je dol op die nieuwe shampoo of conditioner? Wil je wat kwijt over je nieuwe gezichtscrème? Deel jouw reviews en je zal razendsnel een Expertbadge voor gezondheid & beauty verdienen.
Al je badges worden verzameld onder Mijn Badges op je Dashboard. Je prijzenkast toont de badges die je verdiend hebt, en de badges die je nog kan behalen. Er staan ook handige tips over hoe je je badgestatus van brons naar zilver of van zilver naar goud kan verhogen.
We zullen binnenkort Home Tester Club uitdagingen toevoegen om leden te belonen met geweldige prijzen voor hun verdiende badges. De ene uitdaging kan draaien rond het uitdelen van prijzen aan huisdierexperts, en de andere rond het belonen van onze video reviewers! Om in aanmerking te komen moet je gewoon blijven meedoen en bijdragen aan onze gemeenschap.
Ben je benieuwd waar je staat ten opzichte van andere leden? Je kunt op elk moment het klassement raadplegen op het tabblad Mijn Badges of je Dashboard om te zien welke badges de andere leden van de gemeenschap hebben behaald.
Bij Home Tester Club vinden we dat je gegevens privé moeten worden gehouden. Je persoonlijke gegevens, zoals je naam, adres en e-mail, zullen nooit gedeeld worden met iemand buiten Buchanan, tenzij je ervoor kiest je gegevens te delen met andere leden. Normaal gesproken zullen enkel je voor- en achternaam zichtbaar zijn op de website. Als je een product test, zullen jouw reacties gedeeld worden met de merken en bedrijven die het product bezitten. Voor meer info, raadpleeg ons Privacy beleid.
Hoewel je ook deel kunt nemen zonder je sociale media-accounts te koppelen, zullen sommige van onze producttesten het gebruik van je social media-account aanmoedigen, als je er een hebt.
Je gegevens up-to-date houden is essentieel om te worden geselecteerd voor producttesten en het ontvangen van leveringen. Klik hier
Controleer of je inloggegevens, zoals je e-mailadres en wachtwoord waarmee je je hebt aangemeld, correct zijn. Als je nog steeds niet kunt inloggen, probeer dan je wachtwoord opnieuw in te stellen. Voer het e-mailadres waarmee je geregistreerd bent in en wij sturen je een e-mail met een link om jouw wachtwoord te resetten.
Jammer dat je weggaat, maar Home Tester Club is niet voor iedereen. Om je account te verwijderen, klik hier