Bio-Oil

4,6 5 0 8 8 Littekens, huidstriemen en pigmenten worden minder zichtbaar met Bio-Oil. Deze olie is een gespecialiseerd huidverzorgingsproduct dat helpt bij het verminderen van de zichtbaarheid van littekens, huidstriemen en pigmentvlekken. De formule, welke het unieke ingrediënt PurCellin Oil bevat, is ook uitermate geschikt voor de verouderende en uitgedroogde huid
Bio-Oil

Reviews

09-04-2024
Ik krijg uitslag helaas
Ik weet dat dit product goed bekend staat maar helaas voor mij kan ik er niet tegen. Overal uitslag / bultjes. Misschien kan er meer onderzoek gedaan worden naar allergie??? Nee.
02-02-2024
Verminderd littekens
Echt een hele fijne olie tegen littekens. Twee keer per dag een druppel zachtjes incasseren en het litteken zal langzaam minder zichtbaar worden
17-01-2024
Ideaal voor littekens
Ik gebruik deze olie nu al jaren voor mijn huid, en dan vooral op plekken waar of littekens of groeistrepen zitten. Ik merk verbetering op bij beiden, ze lijken minder hevig aanwezig te zijn en ook minder gekleurd. Ook gebruik ik de olie als mijn huid trekkend en droog aanvoelt (bijvoorbeeld in de wintermaanden) en dit zorgt ervoor dat dat trekkende gevoel vermindert. Het is wel een echte olie, en daarmee bedoel ik de vetheid ervan en het feit dat het af kan geven als je je handen na het smeren niet goed wast. Maar ik vind het echt een wondermiddel.
05-01-2024
Wonderolie!
Fijne olie. Gebruik het al jaren voor mijn huid. Sinds gebruik is littekent en straie verminderd. Echt een wonderolie.
18-11-2023
Zachte olie
Ik vind dit een lekkere, zachte olie. Ik gebruik hem zelf voor mijn gezicht wanneer deze trekkerig of droog aanvoelt. Ik gebruik hem dus niet elke dag, maar wanneer nodig. De olie is lekker vet, en geeft niet erg af. Wel vind ik 'm in mijn ogen prikken. Als ik hem 's nachts opdoe, voel ik echt dat ik een zachtere/gevoede huid heb 's ochtends, maar mijn kussensloop heeft wel een vetvlek o.i.d.
18-11-2023
Uitstekend goed uitsmeerbaar fijne geur
Deze Bio-Oil gebruikte ik vaak na de zwangerschap van beide kinderen om zo de elastischiteit van de huid te behouden en als special element maakte het mijn striemen wel lichter uiteraard moet je je dan wel houden aan de 2 x per dag opbrengen en inmasseren op de juiste manier Bio oil heeft een fijne aangename geur en is makkelijk uitsmeerbaar Perfect!
17-11-2023
Top produkt.
Fijn voor hele droge huid maar ook om de lidtekens zacht te maken. Ik ben al jaren Superfan van dit produkt
17-11-2023
Fijn, makkelijk en zuinig
Ik heb deze olie voor zowel striemen als een litteken gebruikt voor een aantal maanden. Voor mijn litteken had het een heel goed effect. Het eerste wat ik merkte is dat de huid en het litteken rustig werden. De roodheid van het litteken trok met de olie goed weg en het litteken is ook meer vervaagt dan ik van mijn huid gewend ben. Bij de striemen (buik en rond navel) had ik iets minder effect. Wel in de roodheid en het niet krijgen van nieuwe striemen. Misschien had het beter gewerkt als ik de olie eerder aangeraden had gekregen. De olie is heel zacht voor de huid en met een klein beetje kom je echt een heel eind. Ik heb een gevoelige huid en de olie liet mijn huid verzorgd en zonder irritatie achter. Het is voor mij zeker een aanrader. Verwacht alleen geen wonderen bij oudere plekken. Het werkt het best voor preventie en behandeling nieuwe plekken.

Vraag & Antwoord

Laden...