De Ruijter Vruchten Hagel

4,7 5 0 6 6 Heerlijke fruitige hagelslag in vrolijke kleuren om wat-dan-ook lekker mee te versieren. <li>Lekker als broodbeleg, door yoghurt, door havermout, of op een cupcake <li>Voor ieder moment <li>De ruijter. Sinds voor altijd

Reviews

05-04-2023
Meer dan alleen broodbeleg
De Ruijter is voor mij wel echt een klassieke naam. Zeker de vruchtenhagel is iets dat ik al heel lang ken. De vruchtenhagel van Ruijter is wat zoet, maar geen enkele andere vruchtenhagel komt qua smaak hierbij in de buurt. Naast broodbeleg leent de vruchtenhagel zich ook uitstekend voor versieringen op cakejes of pannenkoeken. Een echte klassieker.
14-01-2023
lekker broodbeleg
Ik gevbruik dit produkt al jaren. Het is al lang een favoriet hier thuis op de boterham. Een beetje zoet maar wij vinden het allemaal lekker.
09-01-2023
Heerlijke vruchtenhagels
De smaakt van het product is heerlijk. Je moet van zoet houden, want dat is het. Maar het voegt dan ook echt iets toe aan de (in mijn geval) boterham of yoghurt.
07-01-2023
Niet alleen lekker voor op de boterham
De Ruijter Vruchten Hagelslag is ook heerlijk op een cakeje of als versiering op een toetje. Een extra traktatie en oh zo lekker
06-01-2023
De Ruijter Vruchten Hagel
Lekkere Vruchtenhagel die enorm lekker is op de boterham of cracker. Ook in de yoghurt is het heerlijk van smaak.
06-01-2023
Lekker
Deze fruit-hagelslag vind ik ook wel heerlijk vooral de fruitige smaakt van de hagelslag

Testersgallerij

Vraag & Antwoord