Timson Rinse Appelstroop

4,5 5 0 4 4 Deze rinse appelstroop in het authentieke gele blikje wordt van oudsher gegeten op de boterham, in combinatie met bijv. kaas of worst, op de pannenkoeken of gebruikt bij de bereiding van vleessaus. <li>Zoutgehalte uitsluitend toe te schrijven aan van nature voorkomend natrium <lI>Rijk aan ijzer
Timson Rinse Appelstroop

Reviews

20-12-2023
Lekker
Lekkere stroop. Makkelijk smeerbaar. Niet te dik. Het blik is ook heel fijn, beter dan karton.
14-07-2023
Heerlijke geur, lekker zoet
Rinse appelstroop is en blijft onze favoriet Het is niet te zoet, hapt lekker weg En soms doen wij het ook op onze pannenkoeken
10-07-2023
Net als vroeger!
Wat een heerlijke boterham met rinse appelstroop! Het bracht de fijne herinneringen terug waar we al vroeg met rinse in aanraking kwamen. En net als toen ging de boterham er zo in. Sommige dingen veranderen nooit en dat moet ook niet want van rinse houden we al jaren.
08-07-2023
Lekker
Als je appelstroop lekker vindt is deze gewoon het beste van smaak. Mede doordat het in een blik zit. Goed van smaak en ik zie niet iets wat ze moeten veranderen. Daarom beveel ik het zeker aan.

Vraag & Antwoord

Laden...