Douwe Egberts Ice Macchiato Ijskoffie

4,7 5 0 40 40 Douwe Egberts Ice Macchiato is een heerlijke ijskoffie met een zacht romig karakter en een scheutje extra melk. Het is een unieke blend van 100% kwalitatieve Arabica koffie met het Rainforest Alliance keurmerk. Een heerlijk verfrissend drankje voor ieder moment.
Douwe Egberts Ice Macchiato Ijskoffie

Reviews

10-04-2023
Verkwikkend
Heerlijk koud koffietje, niet te zoet! Handige en stevige verpakking
07-11-2022
DE Ice Macchiato
Heerlijke koude koffie, niet te zoet. Een echte aanrader als je trek hebt in een koude koffie.
27-10-2022
Ijskoffie met smaak
Lekkere ijskoffie met goede balans zoet- en smaakstoffenaanrader voor zomers
23-08-2022
Lekkere koffiedrank
Drinkt lekker weg, lekkere smaak. Ik vind m zo lekker, dat ik de beker eigenlijk te klein vind, Haha. Het smaakt naar meer. Je moet t wel echt koel drinken. Een aanrader!!!!!!
29-07-2022
Heerlijke koffie tijdens een autoritje
Ik heb deze gekocht Een echte aanrader om te proberen
14-07-2022
Super lekker
Elke zaterdag ochtend bij mijn ontbijt en is gewoon niet meer te missen! Geen overdreven koffie smaak en daarom perfect voor mij.
14-03-2022
Lekker
Als ik snel even wat wil drinken en ik heb niks bij me, haal ik deze altijd op. Heerlijk
10-03-2022
Super lekker
Echt een super lekker drankje voor to go. Echt jammer dat inhoud te snel op is. Lekker zoet en vol koffiesmaak.
10-03-2022
Lekker
Smaak naar koffie en erg lekker van smaak
Heerlijk
Af en toe koop ik deze als traktatie voor mezelf, heerlijk drankje
Beste to go koffie!
Echt de allerbeste to go koffie. Super lekker en ook nog eens makkelijk mee te nemen!
Lekker
Smaakt goed een beetje zoet ,maar wel lekkere ijskoffie
05-03-2022
Douwe Egberts ice macchiato
Zeker lekkere ijskoffie, maar voor mij persoonlijk te zoet. Mag ivm mijn diabetes niet zo'n zoete drankjes gebruiken. Zou fijn zijn als er ook een versie zonder suiker kwam
04-03-2022
Lekker verfrissend
Heerlijk op een warme dag. In aats van warm drinken
02-03-2022
Liefhebber
Ik ben een groot liefhebber van frappuchino, dus dacht ik probeer eens de ice macchiato. Lekker, maar voor mij te zoet.

Vraag & Antwoord

Laden...