Douwe Egberts Ice Macchiato Ijskoffie

4,7 5 0 40 40 Douwe Egberts Ice Macchiato is een heerlijke ijskoffie met een zacht romig karakter en een scheutje extra melk. Het is een unieke blend van 100% kwalitatieve Arabica koffie met het Rainforest Alliance keurmerk. Een heerlijk verfrissend drankje voor ieder moment.
Douwe Egberts Ice Macchiato Ijskoffie

Reviews

15-11-2021
Geweldig
Is super lekker en word in de supermarkt koud verkocht
11-11-2021
heerlijke koffie
Ik koop hem regelmatig, heeft wel een lekker smaak . zeker aanraden
05-11-2021
Ijskoffie
Het was een hele goede smaak Ik zal het zeker weer kopen
01-11-2021
Geweldig 🤩
Ik koop regelmatig de Ice Macchiato en hij is echt heerlijk ! Je kunt hem gelijk drinken, daar deze gekoeld verkocht wordt ! Ik kan het iedereen aanbevelen 🤩
25-10-2021
Smaakvol
Ik koop regelmatig latte ice en ik vind het heerlijk. De smaak, het wordt gekoeld verkocht, dus het is meteen te drinken! Ik kan het iedereen aanbevelen.
29-09-2021
Ijskoude koffie
Ik vind het lekker en dat het ijskoud verkocht wordt is super! Ik drink het regelmatig en is nooit tegengevallen! Aanrader. Gr
11-06-2021
Delicious ice!!
Mijn vermoeden… een bekertje met koffie, en dan nog koud ook… dit kan gewoon niet lekker zijn toch?! Ongelofelijk!!! Onmiddellijk wou ik er nog… de smaak van de melk en de verfrissing die je ervan krijgt!! 1 woord -> GEWELDIG!
20-02-2021
5/5
Delicious!! In time of pragnency I stoped living coffee. Now, when I tasted this drink, I'm in love with coffee again ❤
13-01-2021
Coffee
Love it, i buy it quite often when I am at work. 🥰
06-01-2021
Excellent product
Perfect taste!Milky and chocolate 🍫 taste that i love to drink every morning at my work😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Vraag & Antwoord

Laden...