LU Tuc Original

4,6 5 0 9 9 Het vertrouwde krokante gezouten tuc koekje. Ideaal voor een feestje, tijdens de borrel of gewoon s avonds lekker op de bank. <li>Ovengebakken <li>Lichte, luchtige, zoute crackers <li>Smakelijk en krokant
LU Tuc Original

Reviews

26-08-2023
Lekker
heerlijk op zichzelf, en heb het altijd bij me als tussendoortje
24-07-2023
Veelzijdig en Lekker Zoutje
Heerlijk om zo te eten... Ook erg lekker met een salade erop... Bijvoorkeur Bouillon Salade. Verkrijgbaar bij de locale Slager
14-07-2023
Heerlijk zout, en hapt lekker (en snel)
Ik vind Tuc een lekkere snack, het is zoutig maar niet te zoutig Het hapt lekker weg Mijn kinderen zijn ook fan, en weten dat ze Tuc krijgen als ze jarig zijn Ik zou Tuc aanraden !
14-07-2023
In zakje al stuk
Jammer dat het vaak zo is dat ze al volledig gebroken zijn in het zakje met Alleen maar kruimels. Nog steeds wel lekker maar het is heel frustrerend dat je kruimels moet eten ipv web stukje
08-07-2023
Heerlijk!
Dit is een lekker hartig zoutje om te gebruiken bij borrels of lekker om los te eten. Heerlijk knapperig en goed van smaak. Ik zie geen verbeteringen en daarom lekker van genieten.
Lucky Tuc
Zeker in deze tijden is dit bros gebakken koekje erg lekker. We moeten allemaal wat zout eten met deze hitte, Tuc is dan een goede toevoeging.
Lekker en licht
Het is een lekker en licht crackertje. Kind is er ook helemaal dol op. Het is lekker voor tussendoor.
Heerlijk voor tussendoor
Heerlijk voor tussendoor. Lichtzout van smaak. Ideaal voor tussendoor of voor een feestje.
40 jaar fan
Ik eet ze al 40 jaar.....en koop ze nog steeds, lekkerder dan chips, lekkerder dan kaas....kortom....t lekkerste partyhapje

Vraag & Antwoord

Laden...