Pedigree Dentastix Kauwsnack Hond

4,6 5 0 5 5 Pedigree dentastix kauwstaven zijn ontwikkeld door gebit experts van Pedigree in samenwerking met dierenartsen. De speciale textuur en ingredienten zorgen voor dagelijkse gebitsreiniging van je hond. Kan de vorming van tandsteen bij dagelijks gebruik tot 80% verminderen Een dentastix medium bevat slechts 82 calorieen en minder dan 2% vet Zonder kunstmatige kleurstoffen, conserveermiddelen of smaakstoffen Voor medium honden (10-25 kg)
Pedigree Dentastix Kauwsnack Hond

Reviews

02-09-2023
Gelukkige hondeneigenaar
Mijn hond kan niet wachten om het op te eten. Het heeft zelfs een aangename geur. Het is een paar minuten druk. Geweldig product!
08-04-2023
Het lekkere cadeautje
Ook als jij zelf geen hond hebt is het een lekkere traktatie voor de honden van jouw buren en/of de honden van jouw kennissen
07-04-2023
Ze vragen er zelfs om.
De honden krijgen altijd een dentastick na onze maaltijd. Ze staan al op bij onze laatste hap. Ze genieten ervan. Ook mooi meegenomen is dat hun gebit mooi schoon blijft.
05-04-2023
Namens de hond: heerlijk!
Onze hond geniet volop! Zo te horen smaken ze erg goed. Ondertussen is het ook nog goed voor het gebit! Makkelijk te geven. Ik zie momenteel geen verbeter punten voor dit product. Zeker een aanrader!
05-04-2023
Schone tandjes!
Onze hond krijgt elke avond zo'n stikje. Ze vindt het heerlijk en is er dol op! En geen tandbederf! Uit dr bekje komen ook gedn vieze luchtjes meer!

Vraag & Antwoord

Laden...