Pickwick Rooibos Original No Caffeine

4,4 5 0 7 7 Een heerlijk kopje rooibos, met een vleugje kaneel voor een moment van rust. <li>Theesoort: rooibos <li>Kruidig van smaak, met een vleugje kaneel <li>Cafeinevrij
Pickwick Rooibos Original No Caffeine

Reviews

20-11-2023
Perfect winter tea
This tea is one of my favorites to cozy up with on the couch during the colder months. A complex, earthy flavor that can be drunk unsweetened or with a spoonful of honey, this is one I always keep stocked in my pantry.
31-10-2023
Heerlijk
Altijd als ik thuis kom na een lange dag werken neem ik een kopje thee. Deze keer heb ik een tijdje rooibos geprobeerd. En ik vind het een heerlijke thee. Deze raad ik dan ook zeker aan!
20-10-2023
Mijn nummer 1
Dit is en blijft mijn nummer 1 van Pickwick. Een heerlijk kopje thee. Meer hoef je hier niet over te schrijven. Ik zou zeggen proberen maar en je krijgt er geen spijt van.
17-09-2023
Heerlijke thee (ook zonder cafeïne)
Ik ben dol op rooibos thee. Dat deze thee nu zonder cafeïne beschikbaar is, is echt top. Het maakt het makkelijker om 's avonds voor het slapen gaan nog even te genieten van een heerlijke kop thee. De smaak is hetzelfde dus voor mij alleen maar pluspunten. Zeker een aanrader!
14-09-2023
Smaakt goed
De smaak is goed, ik merk geen verschil met de Rooibos met Caffeine. Goed om bewust met caffeine om te gaan zonder er bij te hoeven nadenken.
10-08-2023
Geen verschil!
Rooibos thee is altijd een goede keuze, maar thee met caffeine is niet altijd even fijn in de avond. Deze rooibos thee bevat geen caffeine, maar de smaak is nog altijd even lekker!
05-08-2023
Lekker
Ik vind deze rooibos erg lekker. Zou het zeker aanraden, drinkt lekker weg, ook als hij wat afgekoeld is.

Vraag & Antwoord

Laden...