The Ritual of Mehr Handbalsem

The Ritual of Mehr Handbalsem

Reviews

21-04-2024
Super handcrème!
Ik ben echt fan! Ten eerste ruikt het echt lekker - een mix van bloemen en kruiden, heerlijk verfrissend.Geen plakkerig gedoe, gewoon zachte handen in no-time. Het flesje ziet er ook nog eens chic uit, dus ik laat het gewoon op mijn bureau staan. Maar belangrijker nog, het doet echt zijn werk. Mijn handen voelen serieus beter aan sinds ik het gebruik. Dus als je op zoek bent naar een goede handcrème die er ook nog eens leuk uitziet, is Mehr van Rituals zeker een aanrader
09-04-2024
Buddha
Een heerlijke houtachtige sinaasappel-citrus geur. Smeert gemakkelijk uit, je hebt er niet veel van nodig en trekt snel in. Voor het slapen gaan en de volgende ochtend ruiken je handen nog steeds lekker fris. De R-of Mehr is echt een aanrader en niet alleen in het smeer assortiment.
09-04-2024
Fijne lijn van Rituals
Ik vind dit de allerfijnste lijn van Rituals. Een hele dikke crème, maar niet te vet en smeert alsnog goed uit. De geur blijft lang hangen, en het is een erg aangename geur. Ik zou deze zeker aanraden, want vergeleken met de handcrèmes van de andere Rituals lijnen vind ik deze vele maken aangenamer en beter.
08-04-2024
Hele goede handcreme
Deze handcreme is erg fijn, smeert goed uit en trekt snel in. Droge handen zijn zo verleden tijd. En de heerlijke citrusgeur van de Ritual of Mehr, maakt het helemaal af. Al met al een enorm goede handcreme.
12-03-2024
Super!
Ruikt fantastisch en trekt snel in, echt een heerlijke handbalsem!
11-03-2024
One of my fav series from Rituals
I really love the way this makes my hands feel. Soft and non-sticky. Also the smell is great. My hands are very dry, this helped me to handle it well!
10-03-2024
De ultieme handbalsem
Ruikt heerlijkheid trekt snel in de huid met zachte geurende handen als resultaat
07-03-2024
Handcreme
Heerlijk geur en zeer verzorgde zachte handen zelfs de volgende dag nog steeds lekker zacht en verzorgd

Testersgallerij

Vraag & Antwoord