UNO Kaartspel

5 5 0 8 8 Uno is een kaartspel dat bijna overeenkomt met Pesten. Echter wordt er niet gespeeld met standaard kaarten met jokers, maar met kaarten met een eigen eenvoudige voorstelling. De gewone kaarten zijn genummerd van 0 tot 9 in vier verschillende kleuren (geel, groen, rood en blauw). Als je nog maar één kaart over hebt, roep dan UNO! Niet vergeten!Voor urenlang speelplezier en gezellige spellenmiddagen- en avondjes!
UNO Kaartspel

Reviews

07-03-2024
An iconic game
Obviously, it is a very popular and fun game, love to play it and hit someone with a +4. It has almost ended friendship so that means it has to be good. Would recommend to everyone!
02-11-2023
Kaartenspel
Geweldige kaartenspel zonder technologie en je kan er een eigen draai aan geven. Het idee al dat je 4kaarten heb om zelf een zelfgemaakte kaart te maken heb ik nooit meegemaakt bij een kaarten spel top
14-08-2023
Leuk en simpel
Leuk en simpel kaartspel; variant op het kaartspel ' pesten'. Makkelijk mee te nemen, geen moeilijke regels.
22-05-2023
Super leuk spel!
Voor jong en oud een leuk spel. Iets meer variatie dan pesten.
17-04-2023
super leuk
dit is echt een heel leuk spel, we hebben het al tegelmatig gespeel. ook leuk dat je zelf een paar kaartjes kunt invullen naar eigenenwens. al met al een avond vol lachen gieren brullen.
12-04-2023
Spel voor het hele gezin
Dit is een leuk en gezellig familiespel voor jong en oud.
07-04-2023
Gezellig samen een spel doen.
Als cadeautje voor mijn kleinzoon. Dit spel is leuker als er wat meer mensen meespelen. Leuk en afwisselend spel. Zo leuk dat je het regelmatig wil spelen.
05-04-2023
Uno kaartspel
Echt een leuk spel voor klein en groot. Met zijn twee of met meer plezier maken.

Vraag & Antwoord

Laden...