Zwitsal Baby Wasgel

4,9 5 0 22 22 Zwitsal Baby Wasgel bevat verzorgende bestanddelen, zoals vitamine E en is speciaal ontwikkeld om het lichaam en het gezichtje van je baby te wassen en verzorgen.
Zwitsal Baby Wasgel

Reviews

28-11-2023
een goede wasgel
Ik wilde deze graag proberen want de reviews waren goed. Mijn baby is blij mee, en dit is wat belangrijk is.
02-11-2022
Uitstekend product
Gebruiken dit voor onze kinderen. Heerlijk product met het vertrouwde zwitsalluchtje. Schuimt goed en kinderen krijgen geen last van uitslag of jeuk. Kan het iedereen aanraden!
01-11-2022
Zwitsal heerlijk
Heb het gebruik bij allebei me kinderen. Onze kindjes die roken altijd na Zwitsal heerlijk. En het was altijd lekker zacht uit het babybadje. En zelf gebruikte ik het ook altijd.
18-09-2022
Zwitzal
Gebruiken het altijd bij onze dochters. Ruikt lekker en geeft een zachte huis
13-09-2022
Geweldig
Heel fijn voor de huid van mijn dochter. Ik gebruik het iedere keer weer
07-09-2022
Fijne shampoo
Persoonlijk vind ik dit fijne shampoo en heeft ook een lekkere milde geur
02-09-2022
Lekkere douchgel
De geur ruikt zo lekker! De geur blijft best wel lang hangen en maakt je huid zacht. Fijne douchegel.
22-07-2022
Zwitsal zeepvrije wasgel
De geur van zwitsal is en blijft heerlijk fris. Deze zeepvrije wasgel laat geen zeepresten achter en is te gebruiken vanaf de geboorte van je kindje.
14-07-2022
Heerlijke geur
Ja de zwitsal geur is en blijft top! Maakt je huid heerlijk zacht en blijft de geur nog lang ruiken.
06-07-2022
Zwitsal
ik gebruik Zwitsal dagelijks,het ruik heerlijk en is lekker zacht
26-05-2022
Excellent for babies
Gifted this for my niece and never looked back! Gentle on skin
14-05-2022
Heerlijk
Ik hou van Zwitzal lucht, ik gebruik het erg vaak en ruik dan verrukkelijk
17-04-2022
Zwitsal lekker
Mijn dochtertje is helemaal gek op deze geurtjes! Zwistal is na 6 jaar nog steeds haar eerste keuze!! Ook als mama geniet ik ervan om haar te kunnen wassen met deze heerlijke wasgel!! Geweldig lekkere geur! Ook na enkele uren ruik je nog steeds die fantastische Zwitsal geur!
09-04-2022
Heel fijn
Heerlijke geur voor jong en oud. Je krijgt er een lekkere zachte huid van!
21-03-2022
Erg lekker en doet zijn werk
Het maakt je huis heel zacht waardoor je weer klaar ben voor de dag. Ik zou dit product zeker aanraden door de lekkere geur en het gevoel van je huid.

Vraag & Antwoord

Laden...