Bepanthen Baby Zalf

4,8 5 0 5 5 Bepanthen Baby Zalf verzorgt, beschermt en verzacht babybilletjes en droge babyhuid. <li>Verzorgt en beschermt de kwetsbare babyhuid <li>Ondersteunt het natuurlijke huidherstel* <li>Zonder parfum, kleurstoffen, conserveermiddelen en parabenen
Bepanthen Baby Zalf

Reviews

01/11/2023
Bepathen Babybillekes
Over het algemeen is dit een van de betere crèmes voor rode babybillekes. Na enkele keren gebruiken zie je echt een verschil! Enige minpuntje vind ik dat dit een dikkere vettigere crème is. Maar toch heb ik hem standaard in de luiertas zitten!
09/07/2023
Topproduct
Één van de betere billencremes voor baby's. Dit product leek de luieruitslag te minderen. Ik weet niet of het luieruitslag kan voorkomen
09/07/2023
Aanrader
Perfect voor dagelijks gebruik en als eerste hulp bij rode billetjes . Ik ben al jaren gekend met het merk en persoonlijk vind ik het een uitstekende crème en gemakkelijk uit te wrijven .
07/07/2023
Materniteit
Wij gebruikten deze op materniteit ter bescherming en heling van gevoelige poepjes.
06/07/2023
Uitstekend
Een prima product, helpt tegen alle rode plekjes en/of zere huid. Smeren is soms wat lastiger aangezien het vrij dik is maar het werkt perfect dus de moeite waard!

Vraag & Antwoord

Laden...