Kruidvat Oxi Vlekkenverwijderaar

4,5 5 0 2 2 Bestrijd vlekken moeiteloos met Kruidvat Oxi Vlekkenverwijderaar. De vlekkenverwijderaar treedt op tegen ingedroogde vlekken en is op meerdere manieren voor je witte en kleurechte was te gebruiken, zelfs op lagere temperaturen. <br /> <br /> Kruidvat Oxi Vlekkenverwijderaar verwijdert moeiteloos meerdere soorten vlekken, zoals organische vlekken (koffie, thee, rode wijn, vruchtensap en saus) en vet- en eiwithoudende vlekken (bloed, babyvoedsel, chocolademelk, jus, ei en gras).
Kruidvat Oxi Vlekkenverwijderaar

Reviews

18/10/2022
Doet wat moet gebeuren
Deze heb ik enkele weken geleden eens aangekocht. Dacht komop we gaan even testen en deze is natuurlijk betaalbaarder dan de duurdere merken. Ik ben echt verrast dat deze echt vlekken verwijderd ben zeer tevreden en ga deze ook nog een keer ankopen met ki deren in huis altijd vlekken op kledij
06/07/2021
De vlekken zijn echt weg behalve de geur is niet zo aangenaam
De vlekken zijn echt weg behalve de geur is niet zo aangenaam. Misschien had ik de graden van de wasmachine te hoog geïnstalleerd waardoor ik de geur onaangenaam vond. Ik had niet gekeken op hoeveel graden het mag gewassen. Maar het doet zijn werk!

Vraag & Antwoord

Laden...