Lenor Wilde Bloeiende Bloem Wasverzachter

4,7 5 0 7 7 Met Lenor Wilde Bloeiende Bloem Wasverzachter tover je dagelijkse taken om in zintuiglijke ervaringen. De subtiele, gelaagde geur is geïnspireerd op de nieuwste trends.
Lenor Wilde Bloeiende Bloem Wasverzachter

Reviews

02/01/2023
Fraicheur durable
C'est le seul assouplissant que j'utilise car son odeur est incroyable et quel persiste dans le temps. Quel plaisir d'ouvrir sa chambre à couché et de la sentir baignée dans une odeur exotique. Une vrai invitation à faire de beaux rêves.
27/10/2022
Hemels fris
Deze lenor wasverzachter is zo geweldig het aroma en geur na elke wasbeurt is hemels fris en de geur blijft lang na het wassen ruiken . Echt een aanrader als je graag hebt dat je was lang blijft ruiken naar een exotische geur
02/10/2022
Lenor
Ruikt super heerlijk en blijft lang lekker ruiken. Aangenaam zo onder de lakens te kruipen elke nacht.
01/08/2022
Lekkere geur
Hij doet zijn werk en ruikt bovendien ook nog eens heel lekker
20/07/2022
Bloemrijk
Het is een goedruikende wasverzachter. Ruikt inderdaad naar bloemen, een frisse geur. Vooral de geur en dit product staat regelmatig in promotie wat ook interessant is. Ik kan dit product zeker aanraden aan vrienden en familie, heb het ook al gedaan. Wat ik persoonlijk minder vind, is de dikke structuur. Wat kleverig en persoonlijk denk ik dat dit niet zo goed is voor mijn wasmachine maar dat is een persoonlijke gedachte.
31/05/2022
lenor wasverzachter
zeer goede geur en lang blijvend,zeer fijne was
11/02/2022
Fris
Mijn was is lekker fris en zacht Het zou fijn zijn eens anderen uit te testen . M'n hoeft niet veel ervan te gebruiken

Vraag & Antwoord

Laden...