Tefal Simply Clean Pannenkoekenpan

5 5 0 4 4 Deze luxe maar voordelige Tefal Simply Clean Pannenkoekenpan - Ø 25 cm zorgt voor optimaal kookplezier in jouw keuken. De koekenpan is voorzien van de sterkste en meest duurzame Tefal anti-aanbaklaag Titanium Excellence. Tijdens het bakken met deze extra dikke anti-aanbaklaag heb je geen boter of olie meer nodig en zelfs het gebruik van metalen spatels is geen enkel probleem!
Tefal Simply Clean Pannenkoekenpan

Reviews

07/07/2023
Flensjes
Deze pan bakt zeer vlot zeer dunne flensjes met een krokant randje. Je kan er natuurlijk ook een dikke spekpannenkoek in bakken. Ze kleeft niet aan.
05/07/2023
Ideaal
Een goede pan! Niks plakt hier aan en goed voor meerdere dingen. Omelet, wraps,... alles gaat! Topproduct!
28/06/2023
Mooie pannenkoeken
Deze pan is heel gemakkelijk in gebruik. Zelfs de eerste pannenkoek lukt. Ook nadien reinigen met een velletje keukenrol en kan zo terug de kast in.
27/06/2023
Aanrader
Een aanrader om deze pan te gebruiken om pannenkoeken te maken. Ze blijven niet aan de pan kleven en gemakkelijk om te draaien. Ik ben fan van tefal en ook van deze pan. Ik zou het iedereen aanraden.

Vraag & Antwoord

Laden...