Uno Kaartspel

4,9 5 0 11 11 Uno is een kaartspel dat bijna overeenkomt met Pesten. Echter wordt er niet gespeeld met standaard kaarten met jokers, maar met kaarten met een eigen eenvoudige voorstelling. De gewone kaarten zijn genummerd van 0 tot 9 in vier verschillende kleuren (geel, groen, rood en blauw). Als je nog maar één kaart over hebt, roep dan UNO! Niet vergeten!Voor urenlang speelplezier en gezellige spellenmiddagen- en avondjes!
Uno Kaartspel

Reviews

09/07/2023
Spelplezier
Heel fijn spel. Snel uitgelegd en duidelijke, gemakkelijke regels. Niet veel plaats nodig en kan zowel in een grote als kleine groep gespeeld worden. Thuis, in de tuin, op reis,... ook leuk: je vind het spel in meerdere varianten zoals bv een marvelversie
02/05/2023
Super spel
Uno is de perfect kaartenspel om met je gezin of vrienden te spelen. Het is fun en je kunt de hele avond spelen zonder er beu van te zijn. Speel ik persoonlijk heel vaak met mijn broer en zussen met snacks en muziek en het altijd leuk.
16/04/2023
Tof spel !!
Super tot spel. Beste voor samen spelen in de kring met kids. Zelfs allerkleinsten kunnen meespelen, thuis of onderweg altijd leuk
13/04/2023
NANCY
Super tof spel. Nemen het altijd mee op vakantie. Het is makkelijk aan te leren ook aan de allerkleinsten
06/04/2023
aanrader
Een zalig kaartspel, We hebben ook de kinderversie Winnie The Poeh en cars uno. Hier zorgt het voor veel plezier en al spelend leren ze bij. Een aanrader vinden wij want je leert er veel mee.
Nooit 2 keer het zelfde
Super leuk om al op jonge leeftijd aan te leren, altijd een andere uitkomst. Word hier veel met de kleinkinderen gespeeld zonder verveling. Leuk
Oneindig veel speelplezier
Altijd al dol op geweest en ook mijn zoon is nu helemaal om. Hier samen mee spelen brengt het gezin nog veel dichter bij elkaar.
Familiespel
Fijn kaartspel dat overal meegaat. Met 2, 3 of meer, iedereen kan mee doen. Ideaal om kleuren en cijfers te leren.
Super spel
Heb het thuis wij spelen het al heel lang,we kunnen er geen genoeg van krijgen.Met 2 of meer geen probleem. Een beetje verstand helemaal niet moeilijk je kan elkaar uitdagen!!? Super
Plezant
Dit is een plezant familiespelletje. Heel gemakkelijk om uit te leggen. Uren speelplezier.
04/04/2023
Familiepret!
Deze klassieker onder de gezinsspelletjes blijft een topper! De regels zijn snel aan iedereen uitgelegd, het hele gezin kan meespelen. Super om vakantieavondjes op te leuken.

Vraag & Antwoord

Laden...