Vichy Mineral 89 oogcreme 15ml

5 5 0 2 2 Een stralende gloed in een flesje, dat is Minéral 89 Ogen. De crème-in-gel formule is lichtgewicht en plakt niet. De oogcrème wordt bovendien snel door de huid geabsorbeerd. Kies voor Minéral 89 Ogen als eerste stap binnen je huidverzorging, namelijk als primer voor het aanbrengen van make-up. Terwijl deze oogverzorging ook geschikt is voor ‘s avonds: het verzacht de ogen na het verwijderen van make-up.
Vichy Mineral 89 oogcreme 15ml

Reviews

23/12/2021
Dagcreme
Heb dit eens aangekocht... en sinds ik deze gebruik is mijn huid wel veel elastiser... + ze ziet er weer wat jeugdiger uit. Al lijk ik wel jonger dan ik ben... toch merk je het eraan dat deze creme mijn huid extra voedt van binnenuit. + kan niet om het even wat gebruiken omdat ik snel uitslag krijg van bepaalde produkten! En hiermee is het echt zalig om aan te raken... zacht-stralend... alles wat een vrouw graag heeft natuurlijk
03/11/2021
Plakt niet
Ik probeerde deze oogcreme omdat andere Vichy producten vaak hydraterend zijn zonder te plakken, en dit is ook het geval voor deze oogcreme. Het enige wat nog beter zou zijn is een roller ipv een spuitflesje, maar ik zou dit zeker aanraden.

Vraag & Antwoord

Laden...