Felix Countryside Sensations

4,9 5 0 7 7 Felix Countryside Sensations maaltijden zien, ruiken en smaken natuurlijk heerlijk voor jouw kat. Iedere kleurrijke maaltijd FELIX Countryside Sensations zit boordevol heerlijke, knapperige vormen en een sensationele combinatie van smaken. FELIX Countryside Sensations zijn 100% volledig en uitgebalanceerd. <li>Zonder toegevoegde kunstmatige kleurstoffen, smaakstoffen en conserveermiddelen <li>100% volledig en gebalanceerd <li>Vitamine A, D & E <li>Essentiële vetzuren
Felix Countryside Sensations

Reviews

02-11-2023
Valt in de smaak
Na vele verschillende merken en smaken te hebben geprobeerd, heb ik deze gekocht en ze was er meteen weg van. Ik blijf het kopen en zal niet meer over gaan op een andere merk.
18-10-2023
Lekker
Mijn katten zijn dol op deze kattenbrokjes, ze myauwen bijna altijd, als ik deze nemen. Ik denk niet ze goed voor gezondheid zijn, maar af en toe - waarom niet?
04-09-2023
Mij kat was er dol op sinds dien koop ik geen andere katten voer meer
21-08-2023
Lekker voor de kat
Onze kat vindt het lekker, maar afwisseling is ook belangrijk. Dus we kopen dit regelmatig, maar niet altijd. Na een tijd is de kat het even beu.
14-08-2023
Wel wat zout
Lekker om savonds op te knabbelen.. De katten vinden het lekker..
11-08-2023
Mijn kat is er dol op
Dit is de enigste brokjes die zij eet. Kan er andere brokjes geven maar dan eet ze het niet. Deze heb ik een keer gegeven en ze wil ze alleen maar. Dus volgens mij kat Pip is dit de beste brokjes die er zijn in de wereld.
08-08-2023
Willen meer
Ik heb 3 katten. Ome Henk, Yuki en Number 14 ( alonso f1) ze zijn geen van 3 gek op droog voer. Maar deze Felix wel. Eindelijk een droog voer wat ze echt lekker vinden.

Vraag & Antwoord

Laden...