Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate Gezichtsolie

5 5 0 2 2 Deze nummer één bestseller gezichtsolie van Kiehl''s met lavendelolie, squalaan en teunisbloem, werkt in uw slaap als uw huid meest ontvankelijk is voor herstel. Het resultaat van Midnight Recovery Concentrate: De huid wordt zichtbaar gladder, soepel en stralend. Deze formule bevat een mix van botanische oliën met lavendel, Squalane en Evening Primrose.
Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate Gezichtsolie

Reviews

24-11-2021
One love
Ik ben dol op dit serum. Het is zo rijk aan ingrediënten. Het voelde erg prettig, zowel om het alleen te gebruiken als om door de crèmes te mengen. Mijn huid is zo vol in de ochtenden! Ik ga hem zeker terug kopen!
05-10-2021
Ideale nacht serum
Na enige tijd testen van dit product. Kan ik gerust zeggen, dat dit een van de beste serum is op oliebasis. Ruikt kalmerend op basis van plantenbasis en lavandel. Maakt het gezicht strak en glad. Paar druppels op op je handpalm nodig is meer dan voldoende voor gebruik. Flesje van 50ml bij dagelijks gebruik zul je er 3 maanden van genieten.

Vraag & Antwoord

Laden...