L’oreal Men Expert Pure Carbon Care

L’oreal Men Expert Pure Carbon Care

Reviews

30-10-2023
Een fijn product om te gebruiken.
Het is een fijn product om te gebruiken het smeert goed en trek redelijk snel in. De huid wordt na 20 min lekker zacht. Zacht huid levert een goede complimenten van de partner
27-10-2023
Hydratatie voor je huid
Afgelopen tijd heb ik L’oreal Men Expert Pure Carbon Care mogen uitproberen. Het hydrateert mijn huid goed, wat altijd fijn is tijdens de koudere dagen. Deze crème is verzachtend, goed hydraterend voor de huid en geeft een goede verzorging. Zelf heb ik geen onregelmatigheden op mijn gezicht, dus ik kan moeilijk beoordelen of het helpt tegen puisten of irritaties in je gezicht. Hoe dan ook raad ik dit prodcut aan voor de verzorging van je gezicht.
25-10-2023
Verfrissend en hydraterende
Een fijne creme, trekt snel in de huid en geeft een fris en gehydrateerd gevoel aan de huid. Het heeft een frisse geur welke niet te overheersend is. Zelf niet veel last van onzuiverheden maar ook hiervoor helpt dit product.
20-10-2023
Matig
Voor dit sterke merk, vind ik dit een matig product. Andere producten van L'Oreal voor het gezicht bevielen beter. Het product prikt. Irriteert een beetje. Ik zou dit product niet aanraden. Het merk daarentegen wel.
16-10-2023
Goed als gezichtsverzorging
- De creme geschikt meer als nachtcreme. De creme heeft een sterke parfumgeur wat ik niet leuk vind als man. Ik heb niet gemerkt dat de huid zachter wordt. De huid wordt bedekt met een film en er ontstaat een gevoel van verdikking van de huid . Eerste paar dagen was er een licht branderig gevoel op de huid. + Ik merk dat ik op de plekken waar ik het gebruik (voornamelijk neus) minder last van puistjes heb.
14-10-2023
An amazing product sure for face care
This product leaves your face skin texture meant for men quite refreshing and energetic. The quantity you need to use is also not too much so it will run for long. It works well both for bearded or clean-shaved men.
lekker fris
Voelt lekker fris aan Vooral in de ochtend Voel dat mijn huid lekker glad aanvoelt waardoor ik me s’ochtends goed voel en lekker aan de dag begin S’avonds na het douchen en voordat ik naar bed ga voelt het ook verfrissend aan
13-10-2023
Goed maar beter van L'Oreal gewend.
Ik was onwijs benieuwd naar dit product omdat ik al jaren dit merk gebruik voor mijn gezicht. Het product is fijn en trekt snel in de huid. Echter geeft het niet dat energieke effect van hydra energetic. Ook vind ik mijn huid er vettiger door aanvoelen. Dit product is nog steeds beter dan andere merken. Maar op basis van mijn ervaringen met hydra energetic een nummer twee en geen één. Misschien is dit vooreen ander huid anders. Misschien een idee als het merk hier meer uitleg/advies over geeft.
Een crème
De L'Oreal Men Expert crème is een crème met de verwachte qualiteit van de L'Oreal producten.
12-10-2023
uitstekende gezicht hydrator
Ik gebruik de L'Oréal Paris Men Expert Pure Carbon dagelijks en ben er echt blij mee. Niet alleen voelt het geweldig op mijn huid en ruikt het heerlijk, maar het houdt mijn gezicht gedurende de dag goed gehydrateerd. Ook fijn dat ze een milieubewustere verpakking gebruiken.
Goed product
Ik ben zeer te vrede over het product. Het is een fijne crème en is niet vettig
Prettige dagcrème voor mannen
Dit is een prettig te gebruiken dagcrème voor mannen, droogt niet uit en laat geen vette, olieachtige laag achter op je handen en je huid. Je hebt gelijk een verfrissend gevoel. Enige verbetering kan aangebracht worden aan de verpakking. De dop verschuif je om te sluiten, maar de tuin blijft vrij en daar kan makkelijk crème opdrogen en vuil verzamelen.
10-10-2023
Dikkere gezichtscrème die goed intrekt
Deze creme is dikker dan de gemiddelde creme, maar trekt wel goed in. Waar je bij Nivea soms nog wat op je huid blijft voelen, is dat bij deze creme niet. wbt de werking kan ik helaas nog niets zeggen, behalve dan dat hij lekker aanvoelt Ik zou de creme zeker aanbevelen.
Gewoon goed
Voldoet aan de verwachtingen, fijn voor dagelijks gebruik. Handige verpakking. Goed voor mijn ietswat droge huid.
09-10-2023
Heel fijn product
De verpakking ziet er stijlvol uit, en opent makkelijk. Het merk en de productlijn waar het bij hoort, zijn duidelijk te herkennen. Bij gebruik merk je meteen dat het product heel rijk is, en makkelijk uitsmeert over m’n gezicht. Het trekt snel in, ruikt fris, en doet precies waarvoor het bedoeld is: mijn huid goed verzorgen en de hele dag soepel en fris houden.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord