Neutrogena Hydro Boost Aqua Gel

Neutrogena Hydro Boost Aqua Gel

Reviews

08-04-2023
helaas allergisch
op zich een lekkere daggel alleen was ik er allergisch voor T is een zachte gel
06-04-2023
Fijne dagcrème
Een heerlijke verfrissende dagcrème . Trekt snel in. En geeft je huid een heerlijke oppepper.
05-04-2023
Geweldige dagcrème neutrogena
Ik vind de dagcrème echt superfijn, ik had verwacht dat de gel plakkerig zou opdrogen of trekkerig op de huid maar geen van dat ,hij trekt heel goed in,voelt heel fijn op de huid ,ik vind m eerlijk gezegd fijner als crème die vaak vettig gevoel achterlaat
04-04-2023
Fris en verzorgend
De gel zit in een fris uitziend potje en heeft een heerlijke geur. De gel voelt niet zwaar aan op je huid en geeft je huid een boots waardoor fijne lijntjes verminderen. De gel trekt snel in en laat je huid koel en fris aanvoelen. Tip! Bewaar het potje in de koelkast voor een extra verkoelend effect.Mijn huid voelde meteen na het eerste gebruik zacht aan.
04-04-2023
it doesn't make miracles
I have tested this product for 2 weeks straight and I don't see much improvement to my skin. Due to the weather change i often have dry skin and flakes. Since I started testing this product I loved it in the beginning. It is getting in to the skin very fast, it is not oily and let my skin breathe. But to my disappointed, my skin is still dry and has flakes. Maybe to the people with normal skin it works. I just love the texture and how easy it gets into the skin.
03-04-2023
Heerlijk fris en trekt snel in.
Deze creme zou ik zo weer kopen maar jammergenoeg mist een spf (zon) bescherming die ik normaal met mijn rossige huid altijd gebruik. Verder lekkere geur en kleur.
Zeer fijn product
Wat een fabriek product is dit. Mijn vochtarme huid wordt zeer goed gehydrateerd door de gel. De gel trekt vrij snel in. Ik kan het mensen met een droge huid van harte aanbeveleb.
Gel dagcreme
Je huis zuigt aan het ware de gel op en voelt daarna heel zacht an. Wel Merk ik op dat je huis we echt naar gaat verlangen.
03-04-2023
Goede hydratatie en niet vet
Mijn huid verzorgen vind ik heel belangrijk, maar een goede verzorgende en hydraterende crème\gel vinden is af en toe een uitdaging. Deze Neutrogena Hydro boost aqua heeft mij echt positief verrast. Deze moisturiser kent een aantal eigenschappen die mij van tevoren erg aanspraken en dat zit hem met name in het ontbreken van alcohol en olie. De belofte is om vocht vast te houden. Het aanbrengen van de gel gaat heel gemakkelijk en het geheel voelt heel verfrissend aan. Veel verfrissender dan de crème die ik normaal gesproken gebruik. Daarnaast voelt mijn huid helemaal niet vet aan na het gebruik en heb ik echt idee dat mijn huid lekker zacht en verzorgd aanvoelt. Omdat het niet vet is, trekt het ook snel de huid in. Kortom, ik ben echt heel tevreden over dit product.
Verfrissend en zacht
Na het douchen de gel gebruikt ,heel verfrissend en zacht ! Goed smeer baar , je huid krijgt een soort verkoeling en daarna is je huid lekker zacht
Goed product
Ruikt lekker, smeert goed uit en de huid voelt zacht aan. Zeker aan te raden voor mensen die een gemengde huid hebben. Ik denk dat het product zo voldoet en raad het zeker aan.
Goed product
Prima kwaliteit, goed in gebruik en fijn voor de huid
Bijzonder goede gel
Heerlijk ruikende snel intrekkende gel, die goed hydrateerd. En ook nog eens zuinig is in gebruik. Een echte aanrader.
Verfrissend gevoel
Ik vind het een heerlijke product, het geeft je huid een verfrissende gevoel, en werkt ook heerlijk. Heb heerlijke zachte huid ervan gekregen en voelt droogt goed op ook, plakt niet
11-03-2024
My go to moisturiser of all time
I have a combination to dry skin and I have tried to many moisturisers before this one. This is the only moisturiser (along with a different one from Korean brand) that I can continue using and it doesn't cause breaks on my skin. Highly recommended for sensitive skins.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord