Activia Yoghurt Aardbei

5 5 0 6 6 Activia yoghurt aardbei is een heerlijke combinatie van milde yoghurt en stukjes aardbei. Ideaal voor een lekker--van de dag of als tussendoortje. <li>Milde yoghurt met een heerlijke frisse aardbeismaak en een bron van calcium <li>Bevat miljarden probiotica <li>Zonder kunstmatige kleurstof, smaakstof en conserveermiddelen <li>Langzaam gefermenteerd met een unieke mix van 5 natuurlijke fermenten
Activia Yoghurt Aardbei

Reviews

11/04/2024
zoooo lekker en gezond !
Hier ben ik gek op, ik kocht deze zelf, ik koop dit al jàren, ik hou van de volle smaak van de aardbeien erin, je proeft die zo goed, en de yoghurt-zelf smaakt ook zo heerlijk fris en zacht. En het doet mijn darmen goed, ik voel echt het verschil als ik deze gebruik ! Zeker een grote aanrader, je kan er volledig op vertrouwen, dit is topkwaliteit en daarvan krijg je zeker geen spijt ! Zooooo lekker gewoon ! En de probiotica, das mooi meegenomen, samen met die goede smaak ! Zelfs als ik erover schrijf, komt het water me al in de mond ;)
08/03/2024
Lekker en gezond.
Deze yoghurt is één van de gezondste versies die je kan kiezen en met de aardbeien erbij smaakt hij ook no eens lekker.
13/12/2023
Doux et fruité
Que dire de plus sur la gamme Activia. les yahourts ont un bon goût de fruit, ils sont gourmands et onctueux. Franchement ne rien changer à sa composition qui est excellente
01/12/2023
Licht en fruitig
Deze licht verteerbare yoghurt is ideaal als klein tussendoortje of om bij het ontbijt te eten. De yoghurt smaakt extra lekker door de stukjes aardbei en geeft je een fris gevoel.
26/11/2023
de beste ooit !
Ik heb deze al meerdere keren gekocht, ik vind ze echt super ! Ik vind het een zachte, smeuïge smaak hebben en het fruit erin is super, er zit net genoeg fruit in. Je voelt de weldaad van de probiotica heel snel, mijn buik is minder opgeblazen en ik kan gemakkelijker naar het toilet, geen verstopping meer. Ik neem elke dag een potje mee naar het werk, en eet dit op mijn nuchtere maag, zo kan de probiotica goed opgenomen worden door mijn lichaam. Ik ben probiotica aanbevolen door de huisarts, omdat ik echt heel veel last had van constipatie, ik heb een prikkelbare darm en deze activia helpen me daar enorm bij, ik ben echt heel tevreden want van zodra ik dit niet meer inneem, komen de problemen terug, zo zie ik dat het echt wel helpt voor mij ! .Kortom, ik hou van Activia en blijf dit verder aankopen, het is gewoon top.
15/11/2023
Lekker zachte smaak, geen "klonten"
Of de probiotica daadwerkelijk iets doen vraag ik me af, maar kwaad kan het ook niet. Ik vind de Activia vooral heel lekker, een lekker zachte smaak, niet te zoet en niet te zuur, al zouden er wat mij betreft iets grotere (herkenbare) stukjes aardbei in mogen zitten.

Vraag & Antwoord

Laden...